Hjælp søges til Hero
Fra : Benny

Dato : 07-08-09 03:22

Hej

Jeg har købt en Hero og har nok dummet mig (en del ).

Jeg havde tænkt mig at bruge Heroen som GPS også. Det kræver så
datatrafik. Det er også til at betale her i danevang, meeeeeeen i
Norge. Der er det billigere at tage en taxa end bruge Hero'en til at
finde vej.

Er der nogle der ved om man kan få Heroen til at køre som standalone
som en alm. GPS?

Benny

Fra : GiWeo

Dato : 07-08-09 15:10

Hej

> [...]
>finde vej.
>Er der nogle der ved om man kan få Heroen til at køre som standalone

Hvis du installerer TonTom/Garmin bruger du GPS antenne og IKKE
datatrafik, du bruger kun data-trafik hvis du sx. benytter Google Maps
til navigation, men der kan du jo også veælge at hentet kortet ned på
telefonen INDEN du tager afsted ...

Fra : Jesper D

Dato : 08-08-09 08:42

Prøv CoPilot, den henter ikke data.

http://mobilsiden.dk/?aId=9082

Ved ikke om den er udgivet endnu?

Mvh
Jesper

Fra : Benny

Dato : 12-08-09 15:06

On 7 Aug, 16:09, GiWeo <n...@mail.here> wrote:
> [...]
> datatrafik, du bruger kun data-trafik hvis du sx. benytter Google Maps
> til navigation, men der kan du jo også veælge at hentet kortet ned på

Kører TonTom/Garmin på Google's OS?

Der er GPS og A-GPS på dyret men A-GPS er noget lo...

Benny