Vise hvem der ringer på Nokia 6220 Cl.
Fra : Max

Dato : 06-08-09 16:52

Hej

Er det muligt på en 6220 at lave det således at den viser
hvem der ringer istedet for nummeret der ringer ?

--
Mvh Max

Fra : Per

Dato : 06-08-09 20:43

Max wrote:
> Hej
>
> Er det muligt på en 6220 at lave det således at den viser
> hvem der ringer istedet for nummeret der ringer ?

Øhh - jeg ved ikke om jeg rigtigt forstår dit spørgsmål.

Men hvis du ligger personens tlf. nr ind i din telefonbog, så vil den vise
navn i stedet for nummeret. (muligvis både navn og nummer)

Du kan også tilføje et billede, således at dette vil blive vist når personen
ringer.

Det er vigtigt at du ikke ligger samme tlf. nr ind flere steder i
telefonbogen, for så kan den (Nokia) ikke finde ud af det.

mvh. Per

Fra : Max

Dato : 06-08-09 20:51

Hej Per

> Øhh - jeg ved ikke om jeg rigtigt forstår dit spørgsmål.

Jo du har forstået det.

> Men hvis du ligger personens tlf. nr ind i din telefonbog, så vil den
> vise navn i stedet for nummeret. (muligvis både navn og nummer)

Det er lige det der er problemet, den viser kun nummeret,
selv om personen ligger i telefonbogen.

--
Mvh Max

Fra : Per

Dato : 06-08-09 20:59

Max wrote:
> Hej Per

> Jo du har forstået det.

> Det er lige det der er problemet, den viser kun nummeret,
> selv om personen ligger i telefonbogen.

Gælder det alle - eller kun en ?

/ Per

Fra : Max

Dato : 06-08-09 21:16

Hej Per

> Gælder det alle - eller kun en ?

Det gælder alle som er prøvet. Det er fruens nye telefon og
kontaktpersonerne er kopieret fra SIM kortet som jo er flyttet
over fra en gammel telefon.

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 06-08-09 21:23

Hej Max
Max wrote:
> Det gælder alle som er prøvet. Det er fruens nye telefon og
> kontaktpersonerne er kopieret fra SIM kortet som jo er flyttet
> over fra en gammel telefon.

Ses dem der ringer med +45xxxxxxx når der ringes? Kan det være fordi numrene
i tlf-bogen er uden +45, og mobilen ikke tænker sig om?

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 06-08-09 21:33

Hej Hauge

> Ses dem der ringer med +45xxxxxxx når der ringes? Kan det være fordi
> numrene i tlf-bogen er uden +45, og mobilen ikke tænker sig om?

Det er ikke checket, vil gøre det når fruen kommer hjem.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 06-08-09 21:48

Hej

> Det er ikke checket, vil gøre det når fruen kommer hjem.

Har checket, og det vår åbenbart dubletter der var problemet.

Takker Per og Hauge for inspiration.

--
Mvh Max