problemer med bluetooth forbindelse mellem~
Fra : prebenkaas

Dato : 04-08-09 18:12

Kan ikke få en ordentlig forbindelse mellem min Samsung U600 og mit
headset.
Når jeg cykler rundt i byen(Odense) er forbindelsen så svag og støjen
så kraftig, at min kone derhjemme næsten ikke kan høre hvad jeg siger
- jeg har derimod ingen problemer med at høre hende.

Jeg har prøvet med 2 Jabra modeller - senest bt2020 -, et af Samsungs
egne headset og et billigt fra Harald Nyborg.

Havde samme problem med min Samsung E900.

Mærkeligt nok virker det perfekt når jeg sidder i min bil.

Nogen som ved om det er et generelt Samsung problem eller evt. har et
forslag til en løsning.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

Fra : Brian Svendsen

Dato : 04-08-09 21:02

"prebenkaas" <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Mærkeligt nok virker det perfekt når jeg sidder i min bil.
>
> Nogen som ved om det er et generelt Samsung problem eller evt. har et

Jeg havde en gang problemer med mine Bluetooth hørebøffer, hvor lyder
forsvandt.
Jeg fik af vide at det skyldes at bluetooth's radiobølger ikke kan gå
igennem menneskehud.
Jeg troede godt nok ikke på det, men prøvede det efter. Og det holdt stik...

Kan det være det som er galt, at telefonen er i modsatte side af, hvor
headsettet er..

/Brian

Fra : prebenkaas

Dato : 04-08-09 21:21

On Tue, 4 Aug 2009 22:01:38 +0200, "Brian Svendsen"
<bts-fjern-det@2ft-spam.dk> wrote:

> [...]
>
>Kan det være det som er galt, at telefonen er i modsatte side af, hvor

Nej, der er lige meget hvor jeg "gemmer" mobilen. Kun hvis den holdes
helt op til øret med headset sker der en forbedring.

mvh
Preben
ved mail fjern xxxx