Billeder med GPS position
Fra : Nyheder

Dato : 04-08-09 08:32

Hej NG

Jeg har en Sony Ericsson W995 der kan sætte GPS position på
billederne. Det virker fint når jeg ser dem på telefonen,men findes
der et program så jeg også kan se det på Google Earth eller Google map
på min PC?

Hilsen Sten

Fra : Niels

Dato : 04-08-09 20:36

Nyheder wrote:
> [...]
> billederne. Det virker fint når jeg ser dem på telefonen,men findes
> der et program så jeg også kan se det på Google Earth eller Google map

Picasa fra Google har en funktion, værktøjer-->Geotag-->vis i google earth.

Og så er det også et udmærket program til at holde styr på fotos, samt
lidt småredigering.

Og gratis.

Mvh. Niels

Fra : Nyheder

Dato : 05-08-09 00:50

> [...]
>
> Og så er det også et udmærket program til at holde styr på fotos, samt

Hej Niels

Takker. det ser ud til at kunne det jeg vil. Kom dog lige til at
geotagge alle mine billeder til sammen sted.... ;-( havde heldigvis en
kopi andet sted.
Sten