Dual sim telefon
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-08-09 00:43

Kunne godt tænke mig sådan en, men synes at udbuddet er meget begrænset.
Nogen som har erfaring dem nogen af dem.
Samsung laver en SGH-D880 til ca. 2500 kr, men det synes jeg er noget i
overkanten prismæssigt.
Derudover har jeg fundet et par telefoner til ca. 1500 kr men af ukendt
mærke og tilsyneladende ikke med dansk ordbog.
Jeg har også læst, at nogen af dem åbenbart kun har et af kortene åbent ad
gangen, og så kan jeg ikke se fidusen.
Det skal være således, at begge kort er aktiveret og man kan se/høre,
hvilket nummer der ringes til.
Nogen anbefalinger?

Kurt