defekt tastatur på se 502g
Fra : henrik

Dato : 31-07-09 11:14

Måske den forkerte ng, men kommer her desværre aldrig

har købt en se502g som desværre efter kun 2 måneder har fået den defekt at
krombelægningen på noget af tastaturet skaller af.

mobilen er købet sammen med et 6 mdr. abb. og efter henvendelse til
teleselskabet bleve mon´bilen sendt til rep.

3 uger efter kom den tilbage, MEN den var sgutte lavet idet at værkstedets
vudering var at afskallingen kom fra almindelig slidtage.

Jeg var sgu lidt målløs over at den ikke var lavet så derfor ringede jeg til
mit teleselskab, som også fortalte mig at garantien ikke dækkede. Hmm ?!

Hvad gør man så.

Er det forbrugerstyrelsen, eller skal man bare leve med det.

Ikke at jeg gider ringe efter FBI, CIA, hjemmeværnet eller ligenede for et
nyt tastatur til en lille hund, meeeen....

venligst
henrik