Nokia 6220 Classic
Fra : Ukendt

Dato : 31-07-09 01:25

Hej !

Er det en ok mobil ?

Mvh. Per

Fra : Tony

Dato : 31-07-09 07:31

"Per." <perlpsnabbelahotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Er det en ok mobil ?
>
> Mvh. Per

Den bedste jeg har haft indtil dato.

Tony

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 31-07-09 10:20

"Per." <perlpsnabbelahotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Er det en ok mobil ?

bare husk du ikke kan lave smileys på den...

Fra : Tony

Dato : 31-07-09 11:28

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

> "Per." <perlpsnabbelahotmail.com> skrev i en meddelelse

> bare husk du ikke kan lave smileys på den...

vel kan man det, bare ikke annimeret.

Tony

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 31-07-09 16:04

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

> vel kan man det, bare ikke annimeret.

så er det jo heller ikke et smiley vel?

jeg har en bil... den er godt nok bare tegnet på et stykke papir... men det
er stadig en bil.... eller noet:)

Fra : Jørgen E

Dato : 31-07-09 17:10

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> så er det jo heller ikke et smiley vel?

Er dette ikke en smiley : - det kan de fleste telefoner vist klare

http://research.microsoft.com/en-us/um/people/mbj/Smiley/Joke_Thread.html

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 31-07-09 18:27

"Jørgen E" <ikke@god.aa> skrev i en meddelelse

> "Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

> Er dette ikke en smiley : - det kan de fleste telefoner vist klare

jow da... og en tegning af en bil er en bil...

stop nu det ordkløveri og bliv bare lidt voksne!

sgu da pinligt at skulle diskutere det her... manm kan ikke lave smileys på
den! længere er den ikke! at man så kan lave nogen tegn der gør det ud for
at være et smiley... det er bare ikke det samme!

og når jeg skriver til manden han ikke kan lave smileys... vidste alle godt
hvad jeg mente... men alligevel skulle der et par tosser ind uden liv og
spille smarte...

FLOT!

Fra : Armand

Dato : 31-07-09 20:44

Nikolai R. jensen skrev:
> [...]
> den! længere er den ikke! at man så kan lave nogen tegn der gør det ud for
> at være et smiley... det er bare ikke det samme!

Det er da vist DIG der er ordkløveren hér og du udstiller din ringe
alder(?!) ved at udvise din eneopfattelse af den grafiske smiley der var
ganske utænkelig tidligt på internettet hvor det drejede sig om at skære
ind til benet for at spare up/down -load tid, hvorunder ens modem skulle
være opkoblet til telefontakst og forøvrigt optage telefonlinien samtidig.

Det ér faktisk ikke så forfærdelig længe siden - Min første net-adgang
ligger ca. 11 år tilbage; men igen, dét er jo også en stor del af dit liv!
Har din oldefar ikke også fortalt dig at der var engang hvor man ikke
havde mobiltelefoner, men derimod talrige (fastnet-)telefon-automater på
gadehjørnerne?

--
Armand.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 01-08-09 15:10

> [...]
> Har din oldefar ikke også fortalt dig at der var engang hvor man ikke
> havde mobiltelefoner, men derimod talrige (fastnet-)telefon-automater på

LOL der var sgu en ordkløver tosse mere der havde gemt sig lidt der:)

og han fatter ikke engang hvad faen der bliver snakket om.... hvornår skal
napoleon drages ind i det her?:)

Fra : Armand

Dato : 02-08-09 17:03

Nikolai R. jensen skrev:

> LOL der var sgu en ordkløver tosse mere der havde gemt sig lidt der:)
>
> og han fatter ikke engang hvad faen der bliver snakket om.... hvornår skal
> napoleon drages ind i det her?:)

Napoleon?
Det er da enkelt: Han havde jo slået permanent på lydløs og gik med
hånden på mobilos for at mærke når den vibrerede!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 02-08-09 17:13

Nikolai R. jensen skrev:

> LOL der var sgu en ordkløver tosse mere der havde gemt sig lidt der:)
>
> og han fatter ikke engang hvad faen der bliver snakket om.... hvornår skal
> napoleon drages ind i det her?:)

Forresten:
Mange ord og begreber bliver ikke sådan lige forældede:

- "Ringer" du ikke stadig på din mobilos, selvom det er 40 års tid siden
den sidste telefon monteret med klokke blev udskiftet?

- "Skriver" du ikke jævnligt uden at der hverken er pen eller papir
indblandet?

- Opfatter du ikke hvad der tales om når én nævner bilens
"instrument-brædt"?

Hvorfor må smiley'en så ikke få lov at være som den er født og som jeg
immervæk stadig taster ved hjælp af ":" og "-" og ")" på keyboardet når
ønsket??

--
Armand.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 02-08-09 17:41

> [...]
>
> Hvorfor må smiley'en så ikke få lov at være som den er født og som jeg
> immervæk stadig taster ved hjælp af ":" og "-" og ")" på keyboardet når

fordi i har gjort det her til noget helt andet end det drejer sig om... i
vil sidde og skabe jer... i vil sidde og sige nej sådan er det ikke...

selvom vi alle jo godt ved at når nogen siger et smiley så er det et
smilende hoved...

synes virkeligt det er helt vildt i vil køre den her så langt ud.... fatter
jer ikke og kommer nok heller aldrig til det...!

Fra : Armand

Dato : 02-08-09 20:19

Nikolai R. jensen skrev:

> [...]
>
> synes virkeligt det er helt vildt i vil køre den her så langt ud.... fatter
> jer ikke og kommer nok heller aldrig til det...!

Næppe, kan jeg høre!
Hvis du vil videre her i livet, Nikolai, så får du brug for indimellem
at gribe i egen barm og betænke om verden kun er som du opfatter den!
I dette tilfælde bebrejder du højlydt at andre ikke fatter at en smiley
er et smilende hoved og udstiller derved dig selv som uforstående
overfor at andre ser på verden (á bl.a. smiley'er) på en anden måde!

Det er folk som dig der vedholdende fastlåste tidligere tiders
opfattelse af jorden som en flad pandekage :-|

--
Armand.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 02-08-09 20:52

> [...]
> andre ser på verden (á bl.a. smiley'er) på en anden måde!
>
> Det er folk som dig der vedholdende fastlåste tidligere tiders opfattelse

ha ha nu kom vi sgu længere tilbage en napoleon... cool nok!

men nej... en smiley på en mobil telefon er og bliver et smilende hoved...
at fjolser som dig ikke fatter det... eller jow selv fjolser som dig fatter
det! men du vil bare så gerne sidde her og spille klog og skabe dig at du
hellere lader som om du ikke fatter det...

gid min far var som dig! så var han nok blivet noget lige så stort som
dig...

altså...!

Fra : Armand

Dato : 02-08-09 21:51

Nikolai R. jensen skrev:

> gid min far var som dig! så var han nok blivet noget lige så stort som
> dig...
>
> altså...!

Ja håb du bare, men det er for sent, du!
Efter at have fået min datter fik jeg sørget for at få klippet strengen
inden jeg gik hen og fik en søn som dig :-|

--
Armand
(jég ka' osse kaste)

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 02-08-09 23:19

> [...]
> Efter at have fået min datter fik jeg sørget for at få klippet strengen
> inden jeg gik hen og fik en søn som dig :-|

sejt... godt min ikke blev klippet... for din datter sluger det med største
vellyst:)

Fra : Tony

Dato : 02-08-09 21:57

> [...]

> fatter det! men du vil bare så gerne sidde her og spille klog og skabe dig
> at du hellere lader som om du ikke fatter det...

Du er da vist det eneste fjols her, som prøver at spille klog.
Det er aldrig sjovt når man sidder og dummer sig for åben skærm.
At du samtidig er så stort et faktaresistent fjols, at du ikke indrømmer at
du tager fejl, siger en hel del om din personlighed.

Nikolai, du er ikke ret gammel !!!

Tony

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 02-08-09 23:18

> [...]
> At du samtidig er så stort et faktaresistent fjols, at du ikke indrømmer
> at du tager fejl, siger en hel del om din personlighed.

og tony du kan seje ord!

Fra : Jan Nielsen

Dato : 03-08-09 09:26

Per. skrev:
> Hej !
>
> Er det en ok mobil ?
>
> Mvh. Per

Batteri tiden er ret dårlig, med bluetooth slået til og rimeligt brug
kan den lige holde sig fra morgen til aften.

Bruger man gps er den død efter 3 timer.

Men ellers er det en ganske fin telefon

Fra : Tony

Dato : 05-08-09 23:33

"Jan Nielsen" <jkn@SLETair-port.dk> skrev i en meddelelse

> Batteri tiden er ret dårlig, med bluetooth slået til og rimeligt brug kan
> den lige holde sig fra morgen til aften.
>
> Bruger man gps er den død efter 3 timer.

Oplever stort set det samme.

Tony