Dansk mobiludbyder med gode takster til ud~
Fra : kpefgu@\"nille\"gmai~

Dato : 29-07-09 03:53

Jeg er på udkig efter en dansk mobil udbyder som har rigtig gode
takster til udlandet, dvs. jeg er ligeglad med DK taksterne - det er
taksterne til udlandet som er vigtigst for mig. Det er især Spanien
jeg skal ringe meget til.

Nogen der kan komme med nogle forslag?

På forhånd tak.

Vh. Kasper

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-09 07:31

On 29 Jul., 11:53, "kpefgu@\"nille\"gmail.com" <kpe...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> takster til udlandet, dvs. jeg er ligeglad med DK taksterne - det er
> taksterne til udlandet som er vigtigst for mig. Det er især Spanien

Jeg ved ikke om der er noget der er smartere eller billigere for
dig... Men Onfone koster det 39øre til fastnet i spanien eller 1,99
til mobil. Priserne er pr påbegyndt minut og opkaldsafgift 39øre

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-07-09 07:34

On 29 Jul., 15:31, Bjarke Hansen <bjark...@hotmail.com> wrote:

> Jeg ved ikke om der er noget der er smartere eller billigere for
> dig... Men Onfone koster det 39øre til fastnet i spanien eller 1,99

199øre eller 1,99kr om man vil til mobil i spanien.

Fra : kpefgu@\"nille\"gmai~

Dato : 29-07-09 14:04

Takker, det er lige sådan noget jeg har ledt efter.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 30-07-09 15:08

>Takker, det er lige sådan noget jeg har ledt efter.

I samme stil er der http://lebara.dk - så kan du selv sammenligne de 2 med
priser til de destinationer du har brug for.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : jos

Dato : 30-07-09 14:04

kpefgu@"nille"gmail.com wrote:
> [...]
> takster til udlandet, dvs. jeg er ligeglad med DK taksterne - det er
> taksterne til udlandet som er vigtigst for mig. Det er især Spanien

Et alternativt forslag:
en Musimi-IPkonto.
Så sæt den om sådan at du ringer til den fra mobilen(vælg mobiludbyder med
billig DKfastnettakst), taster en 4cifret kode og taster det spanske nummer
= takst til DKfastnet+18 øre minuttet. Sidder du ved din IPtelefon, nøjes du
med de 18 øre

så hvis du ringer meget til esp. er der penge at spare!

finn

Fra : Armand

Dato : 30-07-09 15:51

kpefgu@"nille"gmail.com skrev:
> [...]
> takster til udlandet, dvs. jeg er ligeglad med DK taksterne - det er
> taksterne til udlandet som er vigtigst for mig. Det er især Spanien

Åbn øjnene!
Jeg kørte i går bag en bus hvorpå der reklameredes med 39øre/min i DK og
til/fra mange andre EU-lande!

Men hvad selskabet hed har jeg selvfølgelig glemt, så det må de selv
falde over de nærmeste dage!

--
Armand.

Fra : BorreBoy

Dato : 31-07-09 17:37

> [...]
> til/fra mange andre EU-lande!
>
> Men hvad selskabet hed har jeg selvfølgelig glemt, så det må de selv falde

Det var nok Onfone. Passer i hvert fald med prisen
www.onfone.dk

Fra : Alfred Larsen

Dato : 02-08-09 23:08

"kpefgu@"nille"gmail.com" <kpefgu@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]