N97
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-07-09 09:42

Jeg har en N95 og overvejer en N97.

Hvordan vil jeg opfatte menuhastigheden?

Andre kommentarere?

--
Per

Fra : OZ2D

Dato : 31-07-09 05:49

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg har en N95 og overvejer en N97.
>
> Hvordan vil jeg opfatte menuhastigheden?
>
> Andre kommentarere?

Jeg har en Nokia N97 og jeg synes at menuerne er nogenlunde lige så hurtige
som på N95 som den har afløst.

--
Kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 02-08-09 17:21

"OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har en Nokia N97 og jeg synes at menuerne er nogenlunde lige så
> hurtige som på N95 som den har afløst.

Jeg har bestilt ...

--
Per

Fra : OZ2D

Dato : 02-08-09 22:18

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> "OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har bestilt ...

Den har en ret fed FM-radio (med RDS-tekst-info), langt bedre end Nokia N95.
Så er der på teleselskabet "3" lige kommet en mobil-TV-agent (software) som
gør at mobil-TV nu fungerer hos teleselskabet "3" (som jeg har som udbyder).
Jeg er superglad for min nye lækre N97.

--
Kim

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 12-08-09 17:00

> [...]

> Så er der på teleselskabet "3" lige kommet en mobil-TV-agent (software)
> som gør at mobil-TV nu fungerer hos teleselskabet "3" (som jeg har som

når man slår op på 3´s hjemmeside, ser det ud til at den ingen fm-radio har.
Det havde jeg dog luret, så jeg bestilte igen i går - første bestilling var
åbenbart ikke gået igennem :(

--
Per