Iphone v.3.0 og TDC
Fra : Nyheder

Dato : 28-07-09 02:22

Hej NG

Jeg har en iPhone med TDC som udbyder.

Jeg kunne godt tænke mig at bruge den som mobilmodem ved at sætte den
til min bærbare via USB stikket.

Mener at ha' hørt at man kan, men også at man ikke kan via TDC's
netværk. Er der noge der ved mere om dette?

Jeg vil også godt høre omder er nogen der har en MMS opsætning til
TDC.

Hilsen

Sten

Fra : KsNa

Dato : 28-07-09 19:24

"Nyheder" <1plus1er2@ofir.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Læs her, næsten nederst
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20068

Mvh
Kim

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-07-09 20:50

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> netværk. Er der noge der ved mere om dette?
>
> Jeg vil også godt høre omder er nogen der har en MMS opsætning til

Den er vist ikke opdateret et stykke tid - MMS er understøttet af OS3.0 så
det burde ikke være et problem.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du også vild med gadgets?

Fra : Marco Rasmussen

Dato : 29-07-09 18:14

Nyheder skrev:
> [...]
> netværk. Er der noge der ved mere om dette?
>
> Jeg vil også godt høre omder er nogen der har en MMS opsætning til

Hej!

Man kan sagtens bruge mobilen som mobilmodem på TDC's net.
Jeg har selv prøvet det med min Sony Ericsson X1.
En datapakke kan anbefales, så du ikke bliver ruineret.
Med hensyn til MMS, følger her de oplysninger du skal bruge for at kunne
sende og modtage MMS på TDC's net:

APN / adgangspunkt: mms
Username/bruger ID: Feltet skal være blankt
Password / adgangskode: Feltet skal være blankt
MMSC adr. / startside / serveradresse: http://192.168.241.114:8002
Sessionstilstand: Kontinuerlig
Databærer: GPRS
IP-adr / Gateway: 194.182.251.15