Ladeproblemer med nokia
Fra : Brian Svendsen

Dato : 26-07-09 09:56

Jeg har for nyligt købt en nokia N97.

Den sad til opladening hele natten til lørdag, men løb tør for strøm i løbet
af dagen.
Jeg satte den så til opladning hele natten til søndag. 1 time efter jeg tog
den fra ladning var der kun 2 streger tilbage, ud af 7.
Jeg satte den så til at lade igennem computeren, med det medfølgende
USB-kabel.

Og nu kan den så godt holde strøm.

Er der nogen andre som har været udsat for det problem

/Brian

Fra : Leif Langgaard

Dato : 26-07-09 10:06

"Brian Svendsen" <bts-fjern-det@2ft-spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> USB-kabel.
>
> Og nu kan den så godt holde strøm.
>
> Er der nogen andre som har været udsat for det problem

Ja, men efter at jeg nu tjekker om der er tændt på kontakten er problemet
væk

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!

Fra : Brian Svendsen

Dato : 26-07-09 14:24

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> [...]
> Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!
> Er der pga. kritik lukket for adgangen til NRE's galleri, så brug:

Hmm. Jeg er 99.9% sikker på at der var tændt.
Men jeg lader 0.01% falder ud til din kommentar i starten. Så nu prøver jeg
igen hvor jeg vil være 100% sikker på at kontakten er tændt.

/Brian

Fra : Armand

Dato : 26-07-09 14:47

Brian Svendsen skrev:

> Hmm. Jeg er 99.9% sikker på at der var tændt.
> Men jeg lader 0.01% falder ud til din kommentar i starten. Så nu prøver
> jeg igen hvor jeg vil være 100% sikker på at kontakten er tændt.

- - - - hhv. at der ER strøm i pågældende stik!

--
Armand.