N82 - Recorder som ikke lave biip-toner ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 25-07-09 20:39

Jeg har en Nokia N82, som jeg skal bruge til at lave nogle
telefon-interviews. Men der er et problem. Den recorder, som er i telefonen,
giver nemlig en kunstigt biip-lyd fra sig ca. hvert 15 sekund. Det gør den
for at man ikke skal kunne optage samtaler med andre, uden at de kan finde
ud af det. Og denne lyd kan ikke slås fra. Men det duer ikke, når man vil
lave et telefon-interviews. Derfor har jeg brug for en anden
software-recorder, som kan installeres på N82.

Spørgsmålet er så, hvilken software-recorder, som passer til
Symbion-styresystemet på N82. Den skal kunne optage lyd i mindst 45 minutter
i rimelig kvalitet, og den må IKKE lave biip-lyde?

Eksisterer en sådan recorder?

v.h.
Jakob