synkroniseringslogo?
Fra : MariaH

Dato : 22-07-09 13:22

Hvordan får jeg fjernet det synkroniseringslogo som sidder oppe til venstre
efter 3G logoet på min SE C905??

--
Maria

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-07-09 15:28

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> wrote in

> Hvordan får jeg fjernet det synkroniseringslogo som sidder oppe til
> venstre efter 3G logoet på min SE C905??

Afslutter synkroniseringen? evt. slår push fra.

Fra : MariaH

Dato : 23-07-09 07:58

> Afslutter synkroniseringen? evt. slår push fra.

Jeg har slettet zyb.com igen, fordi det ikke virkede som jeg gerne ville
have de til. Man kan jo ikke få sin kalender ind mere

--
Maria

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-07-09 10:55

> Jeg har slettet zyb.com igen, fordi det ikke virkede som jeg gerne ville
> have de til. Man kan jo ikke få sin kalender ind mere

Google Sync kan kalender og telefonbog, hvis du har en GMail konto eller en
Google Apps konto er det ret nemt at bruge. Eneste problem er at den ikke
synkroniserer nogle af de mindre brugte felter i telefonbogen, f.eks. hvis
man angiver et telefonnummer som værende af typen "andet", notatfeltet
synkroniseres heller ikke.

Fra : KsNa

Dato : 23-07-09 15:08

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

klip

> have de til. Man kan jo ikke få sin kalender ind mere

Jo - det kan man godt, man skal bare selv lave manuel opsætning(underligt
nok), som beskrevet i deres FAQ

Mvh
Kim

Fra : MariaH

Dato : 23-07-09 15:10

> Jo - det kan man godt, man skal bare selv lave manuel opsætning(underligt
> nok), som beskrevet i deres FAQ

Jeg kan ikke få noget af det til at virke, men nu er det bare pisse
irriterende at blive ved med at se på det synkroniseringlogo, efter jeg har
slettet zyb.com f-ra min mobil.

--
Maria