Bluetooth Stereo Headset
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 22-07-09 09:41

Hej

Jeg sidder og kigger efter et Stereo Bluetooth Headset.
Og der er da nogle at vælge imellem - Dog er pænt meget i tvivl om, hvorvidt de har en mikrofon indbygget eller ej.

Tag for eks:

Nokia Bluetooth Stereo Headset BH-503 - Black / Red
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-bluetooth-stereo-8285p.html

Den har angivet en taletid på up to 11 hours.
Betyder det, at den kommer med indbygget mikrofon?

Eller hvad med disse:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-bluetooth-stereo-7623p.html

http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-bh-604-bluetooth-7608p.html

Denne model har - det står direkte i teksten:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/logitech-hs200-bluetooth-16045p.html

Ellers - Kan I anbefale nogle bluetooth stereo headsets?
De vil blive brugt hjemme, på job og i bilen.
Jeg er pænt ligeglad med om de er store. Bare lyden spiller

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-09 09:49

Michael Vilhelmsen skrev:

> Jeg sidder og kigger efter et Stereo Bluetooth Headset.

Et hovedsæt (som det hedder på dansk) er pr. definition både med
højtaler og mikrofon. I gamle dage (som er ikke er så langt væk
endda) var det med en eller to hørebøffer og en mikrofonpind
foran munden.

--
Bertel

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 22-07-09 10:10

Bertel Lund Hansen wrote on 22-07-2009 :

> [...]
> højtaler og mikrofon. I gamle dage (som er ikke er så langt væk
> endda) var det med en eller to hørebøffer og en mikrofonpind

He - hvis det forholder sig sådan, kan jeg købe lige hvad jeg vil af ovenstående :)

Takker

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Michael Vilhelmsen

Fra : Peter Z

Dato : 22-07-09 10:29

http://www.iqua.com/products_sub.php?navi_id=1228

har sådan et sæt og det virker fint - fås billigst i udlandet