Hvilken mobil skal jeg vælge?
Fra : Morten

Dato : 20-07-09 08:59

Hej med jer

Jeg skal have ny mobil, og vil gerne høre jer hvilken I vil anbefale:

1. Priotet:
- Stor skærm som er god til videoafspilning.
- Internet browser
- GPS med navigation (ikke bare placering på et kort) - gør ikke noget at
det kræver et
program der ikke følger med tlf.
- Mulighed for at logge på alm. trådløst netværk

2. Priotet
- Godt kamera, gerne med video
- God kalenderfunktion

Det vil også være en fordel hvis telefonen ikke er alt for låst - altså at
man kan installere 3. parts programmer og lignende på den.

Hvad vil I anbefale?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-07-09 09:03

Morten skrev:

> Hvad vil I anbefale?

SE W995: http://kortlink.dk/6t88
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-07-09 09:17

Morten skrev:

> - Internet browser

Uanset hvilken mobil du anskaffer, så hent Opera Mini til den:

   http://www.opera.com/mini/

--
Bertel

Fra : Leif Langgaard

Dato : 20-07-09 10:49

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kræver et
> program der ikke følger med tlf.
> - Mulighed for at logge på alm. trådløst netværk

Nokia 5800?

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!

Fra : Betina

Dato : 20-07-09 16:29

Morten skrev:
> [...]
>

> Det vil også være en fordel hvis telefonen ikke er alt for låst - altså at
> man kan installere 3. parts programmer og lignende på den.

En N95 8Gb

mvh Betina

Fra : Brian Svendsen

Dato : 20-07-09 20:45

> En N95 8Gb
>
> mvh Betina

Et glimrende forslag.
Ellers vil jeg anbefale N97.
Den har større skærm og mere hukommelse.
Og den kan uden videre huske netværksnøgler til flere netværk. Det kunne men
N95 8Gb ikk

/brian

Fra : TGJ

Dato : 21-07-09 22:05

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad vil I anbefale?

Iphone

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 22-07-09 08:12

> [...]
>

> Det vil også være en fordel hvis telefonen ikke er alt for låst - altså at
> man kan installere 3. parts programmer og lignende på den.

C905 fra SE.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-07-09 08:16

(6400) Anders skrev:

> C905 fra SE.

Den har ikke WIFI.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 22-07-09 09:33

> Den har ikke WIFI.
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Jo det har den !

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-07-09 10:17

(6400) Anders skrev:

> Jo det har den !

Ja, du har ret

Sad ellers med min fætters C9xx i går uden WIFI; ka være det var en mindre
model.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-07-09 10:46

Hans Paulin (6310) skrev:

> Sad ellers med min fætters C9xx i går uden WIFI; ka være det var en
> mindre model.

Okay, det var en W910i - min fejl
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 22-07-09 17:42

> Okay, det var en W910i - min fejl
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

- Hans du ved det er menneskeligt at fejle.....

Fra : Hauge

Dato : 22-07-09 18:10

(6400) Anders wrote:
> - Hans du ved det er menneskeligt at fejle.....

Ja af alle, så kender du alt til det.

/Hauge

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-07-09 18:24

(6400) Anders skrev:

> - Hans du ved det er menneskeligt at fejle.....

Ja, jeg har menneskelige træk!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 22-07-09 19:43

> Ja, jeg har menneskelige træk!
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

He he !
- Ved at den har Wifi, for jeg har lige solgt en.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 22-07-09 22:08

(6400) Anders skrev:

> He he !
> - Ved at den har Wifi, for jeg har lige solgt en.

De der C-telefoner har aldrig haft min store interesse - er altid gået efter
W- (for at få den bedste lyd)
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : \(6400\) Anders

Dato : 23-07-09 06:18

> De der C-telefoner har aldrig haft min store interesse - er altid gået
> [...]

Jeg har en W890i (sat til salg i et andet forum), men jeg syntes ikke jeg
kan høre den store forskel.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-07-09 08:12

(6400) Anders skrev:

> Jeg har en W890i (sat til salg i et andet forum),

Jeg venter til du får en W995 (eller evt. en Xperia) til salg :D

> men jeg syntes ikke
> jeg kan høre den store forskel.

Nej, det ka godt være at den er minimal - eller ikke eksisterende
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Alf Frederiksen

Dato : 24-07-09 04:39

"(6400) Anders" <haugeer@enidiot.dk> skrev i meddelelsen

> "Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Er ganske glad for min Nokia N96. Har installeret fring, og ringer
via Skype til og fra udlandet til rimelig pris. Fring kan en masse
andet. Kan i øvrigt installeres på mange telefontyper.

Se www.fring.com