MS Windows
briani 27239
Daemon Tools og Windows 7 virker ikke
Fra : Stampe

Dato : 29-09-09 21:25

Jeg er lige ved at teste windows 7 for at se hvilke problemer jeg kan rende
ind i hvis jeg skifter OS på min arbejds PC. Nu har jeg prøvet forskellige
versioner af Daemon Tools - Kan ikke få dem til at virke...

Nogen forslag?

Mvh
Allan
'

Fra : Mendoza

Dato : 29-09-09 21:47

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=112456

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-09-09 21:56

"Stampe" <ask@ask-service.SLETdk> wrote in

> Nogen forslag?

Du kunne oplyse hvilke(n) Win 7 version(er) du tester, og med hvilke
versioner af DT.

Iøvrigt har DT et fortrinligt forum hvor den slags vendes ganske ofte.

Har selv haft en DT Pro kørende på en Win7 beta, men har p.t. ingen
Win7 med DT installeret.

--
I remember when sex was safe and flying dangerous
I miss those days

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-09-09 22:00

Du må vente på at Daemon tools kommer med en version der er kompatibel
med Windows 7 eller manuelt installere den opdaterede SPTD driver de
(og andre) bruger. Bare søg på Google.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Stampe

Dato : 29-09-09 22:56

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Du må vente på at Daemon tools kommer med en version der er kompatibel
> med Windows 7 eller manuelt installere den opdaterede SPTD driver de
> [...]
Tak for gode tips - fik det til at virke ved at installere SPTD driverne

Mvh
Allan

Fra : HenrikSB

Dato : 08-10-09 13:14

On 29 Sep., 23:56, "Stampe" <a...@ask-service.SLETdk> wrote:

> Tak for gode tips - fik det til at virke ved at installere SPTD driverne
>
> Mvh
> Allan

Prøv eventuelt at kigge på http://www.windows7guide.dk/ når der er
problemer, de har forum med mere til hjælp og support.

Fra : Stampe

Dato : 10-10-09 14:13

"HenrikSB" <henrik@dmc-media.dk> skrev i meddelelsen
> Prøv eventuelt at kigge på http://www.windows7guide.dk/ når der er
> problemer, de har forum med mere til hjælp og support.

Tak for linket

Mvh
Allan