71000 km på 2 Nimbus'er fra 1937
Fra : Søren

Dato : 28-09-09 15:58

De er nu nået til Vladivostok:
http://kccd.no/journey_dk.html

og her er de 3 seneste film de har uploaded (ser tufft ud!)
http://kccd.no/media_dk.html

Søren

Fra : daniel

Dato : 28-09-09 14:43

On Sep 28, 4:57 pm, Søren <a...@a.com> wrote:
> De er nu nået til Vladivostok:http://kccd.no/journey_dk.html
>
> og her er de 3 seneste film de har uploaded (ser tufft ud!)http://kccd.no/media_dk.html
>
> Søren

mange tak for linket...fankme noget af en tur, og kæresten ville ikke
have jeg tod en lille tur på 2400 km..pfff

Fra : Leif

Dato : 29-09-09 21:29

"daniel" <aplacebetweenhere@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

mange tak for linket...fankme noget af en tur, og kæresten ville ikke
have jeg tod en lille tur på 2400 km..pfff

Og havde du alligevel ikke en god tur?
Eller ved vi nu hvem, der har bukserne på i dit hjem

/Leif

Fra : daniel

Dato : 29-09-09 02:47

On Sep 28, 10:42 pm, daniel <aplacebetweenh...@gmail.com> wrote:

> mange tak for linket...fankme noget af en tur, og kæresten ville ikke
> have jeg tod en lille tur på 2400 km..pfff

Noget jeg måske ikke lige forstår ved projektet, hvor tage Nimbus'er
af første årgang (børnesygdomme) og hvor når man endelig total
restaurer ligger man ikke en ekstra leje skal ind på midten af
krumtappen (de har den svaghed i den motorkonstruktion..den ene
fejl... )

Når de nu engang kommer tilbage til Norge håber jeg de bliver modtaget
som OL helte, for det er da langt federe projekt og mere udmattende
end de doppede OL lege de konstant snakker om.

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-09 10:37

On Tue, 29 Sep 2009 01:46:45 -0700 (PDT), daniel wrote:

> og hvor når man endelig total
> restaurer ligger man ikke en ekstra leje skal ind på midten af
> krumtappen

Nej, det er ikke praktisk muligt, og i øvrigt slet ikke nødvendigt til den
lavtydende motor.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Bisse

Dato : 29-09-09 12:27

Uha... 71000 km på en bus... ja der skal man da være mere end almindelig
tosset
Men shit hvor det holder... Den eneste fejl er at de er nordmænd og ikke
danskere

Jeg tager sku hatten af !

Bisse

"Orla Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> wrote in
message news:xecmzjsc9akc.1ovlzd9hcqfqw.dlg@40tude.net...

Fra : daniel

Dato : 30-09-09 14:24

On Sep 29, 10:29 pm, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote:

> [...]
> have jeg tod en lille tur på 2400 km..pfff
>
> Og havde du alligevel ikke en god tur?
> Eller ved vi nu hvem, der har bukserne på i dit hjem

ej jeg bakkede selv ud til sidst, vejret blev for koldt (Berlin ->
Riga...her i sidste uge, regn og temperaturen faldt med 7 grader på et
par dage...så tænkte jeg, Ej jeg gider fankme ikke værer syg nu, så
det må vente til foråret)