MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win mangler en startfil. Søger bootable ce~
Fra : Martin

Dato : 28-09-09 20:44

Mangler en Cd der er bootable hvor man evt kan reparere win start filerne
Min mangler en
Mener bootfix.exe kan.
Men mangler en bootable cd med denne diagnose recovery funktion
Nogen der kan hjælpe med et link hvor jeg kan hente en iso fil og lave en
rep cd

Mvh Martin

Fra : Vidal

Dato : 29-09-09 09:22

Martin skrev:
> [...]
> Men mangler en bootable cd med denne diagnose recovery funktion
> Nogen der kan hjælpe med et link hvor jeg kan hente en iso fil og lave

Kan du ikke bruge Windows-CD'en?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-09 09:46

On Mon, 28 Sep 2009 21:44:01 +0200, "Martin" <jeg.har@ingen.dk> wrote:

> [...]
> Men mangler en bootable cd med denne diagnose recovery funktion
> Nogen der kan hjælpe med et link hvor jeg kan hente en iso fil og lave en
Man kan jo prøve at låne boot.ini fra en anden tilsvarende window
computer

Fra : Martin

Dato : 30-09-09 13:46

Ja

Men jeg skal jo have en eller anden form for boot medie da jeg ikke kommer
så langt jeg kan få en kommando promt og evt kopiere den manglende fil.
Uanset hvad jeg vælger i F8 for jeg enten blå skærm elle en meddelse om en
system fil mangler eller er skadet. og derfra kommer jeg ikke længere.

Fra : Vidal

Dato : 30-09-09 20:23

Martin skrev:
> [...]
> manglende fil. Uanset hvad jeg vælger i F8 for jeg enten blå skærm elle
> en meddelse om en system fil mangler eller er skadet. og derfra kommer

Hvorfor bruger du ikke windowsXP-CD'en?

http://support.microsoft.com/kb/330184