Manglende indlæg - igen, igen ...
Fra : Kurt Hansen

Dato : 28-09-09 17:14

Det har været oppe at vende før og senest har jeg forespurgt på en
alternativ newsreader, da jeg konkluderede at det måtte være 40tude Dialog
der var problemet.

Der er åbenbart en del andre end mig der ikke modtager alle indlæg. Ofte er
det trådstarten der mangler, så jeg kun modtager de løsrevne svar, men også
enkeltindlæg inde midt i en tråd, misser af og til - såvel mine egne, som
andres, hvilket jeg kan se, når jeg bruger "Reconstruct thread" i 40tude
Dialog.

Jeg bruger to forskellige newsservere (Astraweb og Sunsite), jeg har ikke
sat nogen form for filtre og andet der kan udelukke visse indlæg.

Hvorfor disse uregelmæssigheder?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-09-09 21:43

Kurt Hansen kurt@fjerndettetowle.dk skrev 28.09.2009 18:13:54 i
<wggrl9a6z63d.1n6e9coov4ycv$.dlg@40tude.net> bl.a.:

> [...]
>
>Jeg bruger to forskellige newsservere (Astraweb og Sunsite), jeg har ikke
>sat nogen form for filtre og andet der kan udelukke visse indlæg.

Jeg var engang ude for fejl af den type da jeg benyttede Thunderbird. Det
hjalp at afmelde de grupper der var fejl på, slette de berørte filer og
abonnere på ny.

--
Niels