God, moderne newsreader?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-09-09 07:37

Jeg har i årevis brugt 40tude Dialog som newsreader. Hvad er alternativet?

Det er aldrig lykkedes mig at løse problemet med at der er en del indlæg
jeg aldrig modtager, inclusive nogle af mine egne. Jeg kører med to
forskellige newskonti (Sunsite og Astraweb) og problemet optræder begge
steder.

Så må det vel være min reader der ikke gør sit arbejde godt nok?

Husker ikke hvorfor jeg skiftede fra Forte Agent Free i sin tid, men det
var vist noget med, at udviklingen af programmet var gået i stå?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Per H

Dato : 27-09-09 10:14

On Sun, 27 Sep 2009 08:36:30 +0200, Kurt Hansen
<kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

> [...]
>
>Husker ikke hvorfor jeg skiftede fra Forte Agent Free i sin tid, men det
>var vist noget med, at udviklingen af programmet var gået i stå?

40tude Dialog er også et rigtigt godt program, men det er en smule
langsommere til at vise binære billeder, i forhold til Forte Agent.

Jeg bruger Forte agent, som slet ikke er gået i stå, i udviklingen,
men det går langsomt. Det er vist derimod 40tude Dialog der ikke
opgraderes mere. svjv.

Jeg tror ikke at det er programmerne der mister indlæg, for jeg har
begge de nævnte instaleret, og de samme inlæg mangler, og jeg bruger
pt. Astraweb, men har brugt TDC i årevis. Umiddelbart kan jeg ikke
forstille mig nogle programmer der er bedre end dem du har..

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-09-09 12:56

Kurt Hansen skrev:

> Jeg har i årevis brugt 40tude Dialog som newsreader. Hvad er alternativet?

Der er ikke nogen der er bedre. Det er et spørgsmål om hvad man
foretrækker.

Jeg har prøvet Agent, Dialog og Thunderbird (ud over at jeg har
haft en fem-seks andre installeret kortvarigt).

Thunderbird irriterer mig for meget fordi jeg er vant til Agent.

Dialog har en forkrøblet mail-del i forhold til Agent. Hvis jeg
havde lagt mig fast på et separat mailprogram, ville jeg bruge
Dialog som newsreader.

Jeg bruger Agent version 1.93 fordi det er det mindst ringe
kompromis mellem et godt mailprogram og en god newsreader. Jeg
har såmænd betalt for både version 2 og 4, men de har ikke fået
løst nogen af de ting som jeg gerne så forbedret, og de har brugt
ressourcer på nogle ting som jeg allerede har fundet løsninger på
med den gamle version eller som jeg er ligeglad med.

> Det er aldrig lykkedes mig at løse problemet med at der er en del indlæg
> jeg aldrig modtager, inclusive nogle af mine egne.

Det er ikke et problem jeg kan genkende hverken fra Agent eller
Dialog.

--
Bertel