Heads up: Mandag d. 28. TV2 "
Fra : Intet Navn

Dato : 26-09-09 22:51

Mandag d. 28 kl. 20.50 viser TV2's Station 2:

"Station 2 Special: Fartstrømer på MC-jagt

Til motorcykeltræf i Skagen.

Politiet har igennem flere år set motorcyklister køre vildt og
hensynsløst, når de i juli måned skal op til Skagen og Danmarks største
motorcykeltræf, Træf på Toppen. Politiassistenterne Kim Michael Madsen
og Jan Sabro måtte i de civile videovogne køre langt over 200 kilometer
i timen for at stoppe de hurtige motorcykler."

- bare lige i tilfælde af at det skulle interessere nogen...

/claus

Fra : Leif

Dato : 27-09-09 09:25

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i meddelelsen
> [...]
> at stoppe de hurtige motorcykler."
>
> - bare lige i tilfælde af at det skulle interessere nogen...

Det er rart der er nogen der gider holde betjentenes køre-egenskaber up2date
og ligeledes sørge for motion til de nogen gange lamme politibiler, der alt for
tit ikke når frem, når der virkelig er brug for dem

Hvis de så kørte efter forholdene og ikke med hovedet under armen, kunne
man næsten fristes til at lave en indsamling til at dække deres bøder.....

/Leif

Fra : Dak

Dato : 27-09-09 13:26

Intet Navn skrev:
> [...]
> i timen for at stoppe de hurtige motorcykler."
>
> - bare lige i tilfælde af at det skulle interessere nogen...

Og jeg som troede de bare ville ræse med mig. Det var da godt de
ikke kom på campingpladsen. Der kørte alle jo bare rundt beruset eller
påvirket af andre ting. Bl.a. en fyr som valgte at vælte lige
udenfor vores lejr på hans nye R1 og som ikke kunne finde sin egen lejr.
Så jeg måtte køre ham rundt på hans egen cykel indtil vi fandt hans lejr
da ingen andre fra min lejr har racermc erfaring.

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"

Fra : Ralph Køster

Dato : 27-09-09 23:33

Racermc-erfaring??

"ex-Suzuki GS500Ev"<<

Hmm...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-09-09 05:51

> Racermc-erfaring??

> "ex-Suzuki GS500Ev"<<

Det er ikke hvad man kører, men hvordan man kører!
Dette er sonny:
http://www.tkdgalleri.dk/galleri/displayimage.php?album=58&pos=229
På tidspunktet hvor billedet er taget er gaflen så skæv at når den
fjedrer mere end 50% i bund, så bliver den siddende! Baghjulet er ved at
kollapse pga. alu pest og den kan ikke bremse. Men han kører stadig sygt
godt.

--
Jens Jacob Bager Jensen
Suzuki SV 1000 N '05, Suzuki DR 650 Dakar '90

Fra : Armand

Dato : 28-09-09 09:26

Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> Det er ikke hvad man kører, men hvordan man kører!
> Dette er sonny:
> http://www.tkdgalleri.dk/galleri/displayimage.php?album=58&pos=229

Blæret, men: Av, av, av!
Er det ikke en dødssynd at slippe fodhvilerne i den sport?
På næstsidste billede ligner det en overhængende kugleklemmer =

--
Armand.

Fra : Dak

Dato : 28-09-09 15:33

Ralph Køster skrev:
> Racermc-erfaring??

Ja okay, de andre i min lejr kører en chopper, en suzuki gs500e og en
kawasaki er-6f. Så jeg er den mest "racey" af dem så.

--
Dak
"Honda CBR600F3 '96"