DBA og mc artikler er det slut ?
Fra : Per

Dato : 26-09-09 17:31

Hej NG !

Jeg har ikke set en eneste ny mc-artikel fra den blå avis i meget lang tid.
De plejede at sprøjte artikler ud før i tiden.

Jeg har skrevet til dem, men ingen svar fået.

Har de droppet mc stoffet eller andet ?

mvh. Per

Fra : MKS - 74

Dato : 26-09-09 17:38

http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=171

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Per

Dato : 26-09-09 17:48

MKS - 74 wrote:

> http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=171

Ahhh !

Tak for det Michael - det vidste jeg ikke

mvh. Per

Fra : MKS - 74

Dato : 26-09-09 18:20

On Sat, 26 Sep 2009 18:47:50 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Ahhh !
>
>Tak for det Michael - det vidste jeg ikke

Ebay er jo en forretning og de skal tydeligvis ha' tjent de milliarder
hjem, som de gav for DBA i en fart, så forretningsmodellen skal
trimmes. Det kommer til udtryk på mange sjove/komiske måder i
øjeblikket, bl.a har de for nyligt ændret deres betingelser, som man
enten kunne acceptere eller forlade skuden. Herefter er de begyndt at
spamme (IMO) annoncørerne helt vildt med mails, jeg modtager 5-10
stykker om dagen i øjeblikket...om jeg da ikke kunne tænke mig en
eller flere (betalings-)services og yada-yada-yada. Intet større
problem for mig, da jeg bare filtrerer dem fra (de irrelevante) i min
Gmail og ikke læser dem, men for dem der ikke har den mulighed
(hvilket alle jo dog ret nemt kan få), må det være pænt irriterende
, og personligt har jeg svært ved at se hvordan det kan øge
indtjeningen, selvom det indlysende er intentionen, på mig virker det
i hvert fald lige stik modsat.

Fra : Moller

Dato : 27-09-09 04:27

On 26 Sep., 19:20, MKS - 74 <cbr60...@gmail.com> wrote:
> [...]
> , og personligt har jeg svært ved at se hvordan det kan øge
> indtjeningen, selvom det indlysende er intentionen, på mig virker det

Jeg har den sidste mdr. haft 3-4 anoncer oppe derinde, og samme
anoncer på Gul og gratis. Dba har spammet mig om at mine anoncer nu er
røget ned på side 10, selv om at når jeg søger er der kun 4-5 andre
anoncer med samme indhold, så der knap kan være 1 side omkring de ting
jeg har til salg. og de tilbyder jeg betaler ekstra så jeg kommer på
side 1 som, jeg i forvejen er ????

Nå, alle hendvendelser på anoncerne er så gennem Gul og gratis ;)
så dba gider man knap smide sine salgs anoncer på. Det samme gælder
mit sidste MC salg, der var det Gul go Gratis, samt MC galleriet folk
hendvente sig igennem, selv om anoncen var på dba.dk også med præcis
samme tekst.

Så de skal bare fortsætte med deres spammeri, så skal indtjeningen
nok gå samme vej som kunderne ;) nemlig til GulOgGratis ;) og
tilsvarende.

---
Moller
MZ ETZ 300RV, Suzuki DR500S

Fra : TDC

Dato : 05-10-09 20:34

Ja det ser ud til at det går "gul&Gratis" vejen - også for andet end MC'er,
så mon ikke eBay er godt i gang med at "fucke DBA up"?

--
Ib Jensen,
Sabro