MS Windows
briani 27239
Vista: Forkert oplyst Aktiveringskode
Fra : Leif

Dato : 26-09-09 15:29

Har via tlf. fået en ny kode, men den er forkert siger Vista.
Hvad gør man så?

/Leif
Der er træt at sort baggrund på en købt vista.....

Fra : JYH

Dato : 26-09-09 15:33

Leif wrote:
> Har via tlf. fået en ny kode, men den er forkert siger Vista.
> Hvad gør man så?

Ringer igen.
Hvis der er et menneske i den anden ende af,
taster du koden ind mens vedkommende venter,
så I kan teste om den virker.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-09-09 15:49

On Sat, 26 Sep 2009 16:29:11 +0200, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk>
wrote:

>Har via tlf. fået en ny kode, men den er forkert siger Vista.
>Hvad gør man så?

Jeg mener der bliver givet nogle anvisninger. Noget med at trykke
stjerne eller firkant på telefonen for at få gentaget koden.

Fra : Leif

Dato : 26-09-09 17:01

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg mener der bliver givet nogle anvisninger. Noget med at trykke
> stjerne eller firkant på telefonen for at få gentaget koden.

Alt er fulgt nøje, men koden virker ikke alligevel......

Maskinen er en HP, men dem kan man desværre ikke få fat i i weekenden..

/Leif

Fra : Henning

Dato : 27-09-09 13:43

>Alt er fulgt nøje, men koden virker ikke alligevel......
>
>Maskinen er en HP, men dem kan man desværre ikke få fat i i weekenden..

Du skal ikke ringe til HP men til Microsoft. Nummeret står på din
aktiveringsside, og det er døgnåbent.

Fra : Leif

Dato : 27-09-09 16:54

"Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i meddelelsen

> Du skal ikke ringe til HP men til Microsoft. Nummeret står på din
> aktiveringsside, og det er døgnåbent.

Som skrevet står (ovenover) har jeg prøvet dem, men får hele tiden
en forkert kode retur. Et oplyst nr. giver ingen kontakt, mangler nok
noget lande /regions nummer foran......

Leif