Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny Nikon D3s
Fra : Soeren Friberg

Dato : 25-09-09 16:36

Fra : Bo Bjerre

Dato : 25-09-09 17:54

Soeren Friberg wrote:
> http://zoom.comon.dk/nyheder/Rygte-Nikon-D3s-pa-vej-1.242443.html
>
> Så er der snart billige D3'ere til salg

Hmmm... hvis der bare kommer video som største nyhed, er der ingen grund
til at sælge. Jeg ville hellere købe et ordentligt videokamera ved siden af.

Mere interessant kunne være lysstærke objektiver med fast brændvidde.
p.t. er mine foretrukne 85mm/1.4, 35mm/1.4 og 50mm/1.2 alle med manuel
fokus.

Bo //

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-09 17:57

Hej.

Drømmer du?
Det er først nu D2'eren i enkelte tilfælde er rimeligt til salg, og så
er de godt brugte!

MVH
Arnold

Fra : Soeren Friberg

Dato : 25-09-09 22:38

On 25-09-2009 18:56, Glider High wrote:
> Hej.
>
> Drømmer du?

Ja, det holder jeg meget af

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/

Fra : Soeren Friberg

Dato : 05-10-09 19:42

On 25-09-2009 17:36, Soeren Friberg wrote:
> http://zoom.comon.dk/nyheder/Rygte-Nikon-D3s-pa-vej-1.242443.html
>
> Så er der snart billige D3'ere til salg

http://nikonrumors.com/2009/09/30/what-will-happen-on-october-15-according-to-nikon-france-nikon-d3s.aspx

Så sker der vist noget, men ingen 700x eller s endnu.

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/