MS Windows
briani 27239
ny side på skr.bord
Fra : Bent E.

Dato : 25-09-09 12:41

Jeg har hos "dansk statistik" fået en URL www.dst.dk/prisberegner
som jeg bruger af og til.
Men jeg har kopieret denne URL til skrivebordet, og nu ligger den
der altid; og jeg kan ikke slippe af med den.
Hvordan er det mon lii--ge at jeg får den aflivet igen?
Den ligger tilsyneladende ikke i mappen med ikonerne på skrivebordet.

Mvh Bent E

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 25-09-09 13:31

"Bent E." <elnef@dsa-net.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan er det mon lii--ge at jeg får den aflivet igen?
> Den ligger tilsyneladende ikke i mappen med ikonerne på skrivebordet.

Har du prøvet med "højre klik" og derefter delete?
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Ole C

Dato : 25-09-09 14:01

Bent E. skrev blandt andet:

> [...]
> Hvordan er det mon lii--ge at jeg får den aflivet igen?
> Den ligger tilsyneladende ikke i mappen med ikonerne på skrivebordet.

Er det fordi du nægtes mulighed for at slette den, når du højreklikker og
vælger "Slet"?
I så fald kan Unlocker sikkert hjælpe: http://ccollomb.free.fr/unlocker/

--
vh
Ole C

Fra : Bent E.

Dato : 25-09-09 15:17

Ole C wrote:
> Bent E. skrev blandt andet:
>

> Er det fordi du nægtes mulighed for at slette den, når du højreklikker og
> [...]

Der er (var) slet ingen "slet".
Heldigvis havde jeg en systemgendan fra i går.
Den kørte jeg, og så er det ok.
Tak for input.

Mvh Bent E.

Fra : Ole C

Dato : 25-09-09 16:02

Bent E. skrev blandt andet:

> Der er (var) slet ingen "slet".

Den var godt nok ny......

> Heldigvis havde jeg en systemgendan fra i går.
> Den kørte jeg, og så er det ok.

Fint.

> Tak for input.

Selv tak.