MS Windows
briani 27239
MP3 til musik cd og CD Burner XP
Fra : Nederbasse

Dato : 25-09-09 08:07

Hej

Jeg har et problem med at brænde musik cd'er fra MP3 filer,
Bruger jeg NTI Media Maker 8 som er installeret på min Acer laptop kan jeg
brænde mp3 filer som mp3 men ikke som en musik cd

Jeghar installeret CDBurner XP men den kan ikke finde mit drev
OS er Vista Home Premium 32bit med SP2

Nogen der har et forslag?

Lars

Fra : Dr.Xerox

Dato : 25-09-09 09:14

"Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i en meddelelse news:4abc6c1c$0$287$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Jeghar installeret CDBurner XP men den kan ikke finde mit drev

Hej.

Du har mp3-filerne på HDD og du har en tom skive i din brænder
marker mp3-filerne fx. i stifinder h-klik på de markerede filer
og overfør dem til din cd, nu vil WindowsMediaPlayer starte
og her fortæller du WMP, at den skal lave dig en musik-cd.

Poul.

Fra : Richard Thune

Dato : 26-09-09 14:43

"Nederbasse" <ln@noham.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> brænde mp3 filer som mp3 men ikke som en musik cd
>
> Jeghar installeret CDBurner XP men den kan ikke finde mit drev

Windows media player
RT