Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En ny bil må der til... :(
Fra : Brian Lund

Dato : 24-09-09 17:05

Den "gamle" mazda 2'er 1,3 86 HK valgte at få buler, så mange buler at den
blev totalskadet, ØV!
Den er ellers kun lige fyldt ét år og én måned...

De sidste 9 måneder har jeg noteret benzinforbruget og det blev til:
Kørt: 27.187 km
Brugt: 1.958 l benzin
Pris: 17.444 kr

Det giver 13,88 km/l (og en benzinpris på ca. 8,91/liter og 64 øre
brændstof/km), ikke for meget i forhold til de opgivne 18,5 km/l blandet...
Men der har også været meget motorvej (også tysk) iblandt!

Den næste uges tid eller to står den så på en Fiat 500 1,2 benziner, en grim
grim bil, puha... Men indefra er den nu meget lækker, jeg skal nok liiige
vende mig til start-stop systemet, men indtil videre (de første 150 km) har
den været en fornøjelse! Og så er det en skrabemodel uden AC, godt sommeren
er ved at være slut.

Efter det skulle der meget gerne komme en 2'er i diesel hjem til mig, så
håber jeg den går lidt længere på literen end den gamle :)

Brian

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 24-09-09 17:35

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i meddelelsen
> Den "gamle" mazda 2'er 1,3 86 HK valgte at få buler, så mange buler at den
> blev totalskadet, ØV!
> Den er ellers kun lige fyldt ét år og én måned...

Ja det kan jo ikke undre nogen når det er en Brian der ejer den

> [...]
> brændstof/km), ikke for meget i forhold til de opgivne 18,5 km/l
> blandet... Men der har også været meget motorvej (også tysk) iblandt!

Det er jo meget spændende at læse om men jeg forstår ikke helt hvad
indlægget laver i en fotogruppe da der tilsyneladende ikke er nogen link til
billeder af den latterlige bil.

Steen.

Fra : Brian Lund

Dato : 24-09-09 17:47

> Det er jo meget spændende at læse om men jeg forstår ikke helt hvad
> indlægget laver i en fotogruppe da der tilsyneladende ikke er nogen
> link til billeder af den latterlige bil.

UPS forkert gruppe..! Doh! :)

Brian

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-09-09 18:24

Brian Lund <brian@-FJERN-lundfoto.dk> wrote:

> UPS forkert gruppe..! Doh! :)

du ku da i det mindste smide et par billeder af den bulede bil :)

/thomas

Fra : Brian Lund

Dato : 24-09-09 18:44

> du ku da i det mindste smide et par billeder af den bulede bil :)

Faktisk har jeg ikke fået taget nogen (havde ikke kameraet med da det
skete)!

Det burde man måske næsten, nå men det er vel bare ærgerligt, nu står den
ude ved værkstedet som har købt bilen af forsikringen...

Brian

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-09-09 22:18

On 2009-09-24 19:44:07 +0200, "Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> said:

> Faktisk har jeg ikke fået taget nogen (havde ikke kameraet med da det
> skete)!

Nå men du kan jo sørge for, at du straks får lavet et billede af din
nye bil, du skal bare køre forbi en af "stærekasserne", og sørge for,
at højre fod hviler tungt på spederpedalen, så kommer der helt
automatisk en fint billede med posten, og du skal kun betale et
beskedent gebyr for optagelsen...))
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Soeren Friberg

Dato : 24-09-09 21:45

On 24-09-2009 18:05, Brian Lund wrote:
> [...]

> Efter det skulle der meget gerne komme en 2'er i diesel hjem til mig, så
> håber jeg den går lidt længere på literen end den gamle :)

Tillykke med en måske ny bil!

--
Kh. Søren
http://1x.com/v2/#member/10362/