engelsk/dansk
Fra : Ralph

Dato : 23-09-09 17:22

Der kommer engang imellem links til engelske sider, og engang imellem
spørgsmål om hvad en ounze, 350 grader Farenheit o.lign. er. Her er siden
der kan hjælpe med alle mål:

http://www.omregner.dk/

--
Ralph

Fra : Max

Dato : 23-09-09 18:14

Hej Ralph

> Der kommer engang imellem links til engelske sider, og engang imellem
> spørgsmål om hvad en ounze, 350 grader Farenheit o.lign. er. Her er
> siden der kan hjælpe med alle mål:

Har du prøvet, i Google, at skrive f.eks:

1 oz to g

350 F to c

--
Mvh Max

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 24-09-09 08:09

On 23 Sep., 19:13, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Ralph

> Har du prøvet, i Google, at skrive f.eks:

> [...]

jep google er en fantastisk omregner, kan også gøre det med valuta,

Og især denne her er sjov

prøv at skrive "the answer to life the universe and everything" bare
uden " "

Malmberg

Fra : Max

Dato : 24-09-09 16:31

Hej Kasper

> prøv at skrive "the answer to life the universe and everything" bare
> uden " "

Svaret er nøjagtig hvad man måtte forvente, men man er jo
også vokset med THGTTG. :)

--
Mvh Max

Fra : Benny Bomstærk

Dato : 24-09-09 17:22

"Kasper Malmberg" <malmberg@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

Og især denne her er sjov

prøv at skrive "the answer to life the universe and everything" bare

den her er osse god, omend det tager lidt tid at gennemgå alle hints

www.*.*

det er sjovt nok danmarks statistik der er det første, men der tror jeg nu
nok at DS kommer på overarbejde.......

Fra : Linde

Dato : 25-09-09 00:25

[...]

Hehe, ja det skulle ligne google godt, en eller anden dag også at komme med
det ultimative spørgsmål...selvom jeg ikke er helt sikker på, jeg har
lyst til at høre det.

Mvh
Linde