MS Windows
briani 27239
Vista premium vil ikke opdatere
Fra : Erik Greve

Dato : 23-09-09 20:03

Jeg glemte at fortælle, at jeg får fejlkoden : KODE 57E

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-09 20:23

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg glemte at fortælle, at jeg får fejlkoden : KODE 57E
>
> Venlig hilsen
> Erik Greve

Jeg var udsat for at min maskine forsøgte at installere servicepack
2-opdatering. Den forsøgte 3 gange, men hver gang skrev den ikke kunne
installeres.
Da den efter nogle dage ville prøve igen, da gik denm udmærket igennem. Nu
er den installeret. ? ? ?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-09 20:27

meddelelsen news:4aba7582$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i meddelelsen

Her ser det ud til at der er en hjemmeside hvor der står hvad du skal gøre
for at løse problemet
http://invisionfree.com/forums/IBBS_ComputerHelp/index.php?showtopic=9159

Hilsen Åge

Fra : Leif

Dato : 23-09-09 20:37

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg glemte at fortælle, at jeg får fejlkoden : KODE 57E
>
> Venlig hilsen
> Erik Greve

Kan ikke hjælpe, da jeg selv har samme slags problemer med vista:

Efter virus-oprydning kan jeg ikke opdatere vista og får hele tiden fejlmed-
delser så som Windows stifinder fungerer ikke korrekt, stopper, genstarter...
Det løste jeg så med at gendanne til tiden inden opdatering, men en ny
opdate giver så samme type fejl, men med Internet Explorer der stopper og
genstarter igen og igen.
At installere Explorer 8 hjælper kun så den genstarter på den valgte side...

Får fejl 80070652 for ikke at kunne opdate .NET Framework..........

Mærkelig nok virker alt det andet, jeg starter ok.

Har søgt i øst og vest, men ikke fundet noget der kan kurere min vista.

Så plz, help!

/Leif

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-09-09 03:46

Ser ud som om din Virus Oprydning var lidt for grundig. Lav en repair
installation ved at boote på Windows CD/DVD.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : verner

Dato : 23-09-09 22:20

Jeg havde også det problem engang, jeg blev anbefalet et program der hedder,
Malwarebytes anti malware, det løste problemet.

verner.