MS Windows
briani 27239
internet indstillinger
Fra : Finn Graversen

Dato : 23-09-09 10:46

I Internet Explorer 8 kan jeg ikke få boksen internetindstillinger frem
(Funktioner/internetindstillinger) Den kommer frem i en brøkdel af et
sekund, og forsvinder igen.
Det samme sker, hvis jeg vil åbne den fra Kontrolpanelet

mvh
Finn

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-09 14:48

"Finn Graversen" <fima@os.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>sekund, og forsvinder igen.
> Det samme sker, hvis jeg vil åbne den fra Kontrolpanelet

Mystisk. Prøv at klikke på flaget i hjørnet og skriv "internetindstillinger"
i søgefeltet og klik enter.

Hilsen Åge

Fra : LG

Dato : 24-09-09 11:50

meddelelse news:4aba2707$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Finn Graversen" <fima@os.dk> skrev i meddelelsen

> Mystisk. Prøv at klikke på flaget i hjørnet og skriv
> "internetindstillinger" i søgefeltet og klik enter.
>
> Hilsen Åge

Øhh, hvilket flag, og hvilket søgefelt???????????
mvh
LG

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-09 15:26

"LG" <leifgraversen@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Øhh, hvilket flag, og hvilket søgefelt???????????
> mvh
> LG

Du skal venstreklikke på det rød-grøn-blå-gule Windows-flag ikon, som er
plaseret aller nederst på ikon-linien, helt ude i venstre hjørne af
skærmbilledet.

Lige ovenover kommer der et søgefelt til syne. I søgefeltet står der "start
søgning".

Du venstreklikker i søgefeltet, hvorefter søgefeltet bliver tomt. Nu skriver
du "internetindstillinger" i søgefeltet

Herefter skulle der komme nogle forslag til noget der har med
"internetindstillinger" at gøre, som er at finde på din computer. Der sker
en søgning på hele din computer.

Nu skulle der gerne komme en linie til syne hvor der står "PROGRAMMER:
internetindstillinger".

Måske du kan åben "internetindstillinger" ad den vej. Det er bare en anden
måde at finde "internetindstillinger" på.

Prøv om du kan åbne den ad den vej.

Hilsen Åge