MS Windows
briani 27239
Glemt Vista login
Fra : Sophus Vørsing \(267~

Dato : 23-09-09 07:15

Kære Gruppe,

Jeg har en Vista Home Premium som jeg har glemt login koden på. Jeg har
læst henvisningerne i indlægget den 31.08.2009, "Har glemt min Win login"
men vil godt lige høre om samme metoder kan bruges på Vista?

Mvh Sophus

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-09-09 07:33

Sophus Vørsing (2670) skrev, Den 23-09-2009 08:15:
> Jeg har en Vista Home Premium som jeg har glemt login koden på. Jeg har
> læst henvisningerne i indlægget den 31.08.2009, "Har glemt min Win login"
> men vil godt lige høre om samme metoder kan bruges på Vista?

Hvis man klikker på linkene kan man se, at begge metoder kan bruges på
Vista.

Fra : Sophus Vørsing \(267~

Dato : 23-09-09 16:45

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis man klikker på linkene kan man se, at begge metoder kan bruges på
> Vista.

Det er set hermed, tak!

Mvh Sophus