FF: Gemme gemte adgangskoder
Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-09-09 07:57

I Firefox kan jeg få vist mine login-oplysninger til forskellige sites.
Hvordan gemmer jeg denne liste, så jeg kan indlæse den i Excel?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-09-09 07:00

Kurt Hansen skrev:

>Hvordan gemmer jeg denne liste, så jeg kan indlæse den i Excel?

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/2848 må kunne gøre det (kender
intet til Excel)

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per H

Dato : 06-09-09 10:12

On Sun, 6 Sep 2009 07:56:57 +0100, Kurt Hansen
<kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

>I Firefox kan jeg få vist mine login-oplysninger til forskellige sites.
>Hvordan gemmer jeg denne liste, så jeg kan indlæse den i Excel?

ved godt du ikke spørger om dette, men jeg bruger "Lastpass"
til at huske mine koder.
https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/8542

der kan du exportere direkte til excel, i csv format.

det er et supergodt program.

du kan da altid prøve,

per