Flash, Shockwave og IE8
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 05-08-09 23:48

Hvad er egentlig forskellen på Adobe Flash Player og Adobe Shockwave
Player? Wikipedias artikel om shockwave og flash gør mig ikke meget klogere.

IE8 kommer med en Shockwave addon som den forsøger at bruge til visning
af flash, men som i stedet får min nyinstallerede browser (på xp) til at
gå ned.

Jeg har løst problemet ved at disable denne addon i browseren og i
stedet downloade en flash player fra adobe.com

- og så fik jeg brugt IE8 til den vigtigste formål med at åbne den: at
downloade og installere Firefox 3.5.2.

(Derimod var det åbenbart ikke længere nødvendigt at installere separat
javaplugin i IE8).