Picasa til Mac
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 21-09-09 22:13

Så Nikolaj Sonne demonstrere Picasa i So EIn Ding. Det kørte på en mac,
men måske under windows?
Jeg har hentet version 3.0.6 (den ligger lidt skjult i hierarkiet). Når
jeg starter den, importerer den en masse billeder i albums mere end 200.
Men den stopper pludseligt og kvitter totalt.

Hvad gør jeg galt? Eller er det v. 3.0.6, der ikke kan på en MB m.
10.5.8?

Iøvrigt opfører Picasa Web Albums Uploader sig lidt ungerligt. Når jeg
prøver at signe in vil Camino (standardbrowser) ikke kendes ved sit
password - og heller ikke passwordet til min gmal.com konto.

Det er meget mystisk. Hjælp hvis I kan?

--
v.h. Mich

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-09 22:34

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> [...]
> Men den stopper pludseligt og kvitter totalt.
>
> Hvad gør jeg galt? Eller er det v. 3.0.6, der ikke kan på en MB m.

Picasa for mac er åbenbart stadig i beta .. men virker fint her under
10.6.1

/thomas

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 21-09-09 23:52

> Picasa for mac er åbenbart stadig i beta .. men virker fint her under
> 10.6.1

Tak for svar.

Jeg så godt der der med beta i går aftes, men der står nu ikke noget ved
infoen på selve programmet på min maskine. Skidt, det er bare en
detalje.

Det undrer mig så bare lidt, at det virker med 10.6.1, men
tilsyneladende ikke med Leopard 10.5.8? Det er vel oftest sådan at
programmer udvikles til en tidligere version og så bliver opgraderet til
en senere version? Kan du se en virksom version på Googles hjemmeside,
der virker med 10.5.8? Det er _ikke_ et drillende spørgsmål, det er mere
generelt. For jeg vil jo gerne have det til at fungere.

Håber, at du eller andre kan hjælpe mig i gang med det.

--
v.h. Mich

Fra : Kurt Brixen

Dato : 22-09-09 09:46

In article <1j6f62f.mrelkl1sp73qaN%cykelstativ@invalid.dk>,
cykelstativ@invalid.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> [...]
> generelt. For jeg vil jo gerne have det til at fungere.
>
> Håber, at du eller andre kan hjælpe mig i gang med det.

Jeg kan bedre lide iPhoto, og derfor bruger jeg Picasa Web Album Uploader i stedet. Den
virker så ikke med iPhoto '09 endnu, men kan bruges som stand-alone til at uploade.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen