"Mistet" tastatur feature på nyere MBP
Fra : Esben

Dato : 17-09-09 22:51

Jeg hører til dem der faktisk brugte tasten til at tænde og slukke
baggrundslyset i mit tastatur på min MBP C2D 2,33 GHz model. Min 2,6 GHz
model har ikke den feature.

Hvordan får jeg gjort det lige så simplet på min nye maskine?

Fik desværre ikke tjekket kvilket kald til systemet den tast lavede, for
så havde jeg nok kunnet planke det via Quickeys...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 17-09-09 23:01

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> [...]
>
> Fik desværre ikke tjekket kvilket kald til systemet den tast lavede, for
> så havde jeg nok kunnet planke det via Quickeys...

Har du prøvet at søge på "baggrundslys" i Hjælp ?

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk
moth@mothsoft.dk

Fra : Esben

Dato : 17-09-09 23:22

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Har du prøvet at søge på "baggrundslys" i Hjælp ?

Ja, nu har jeg og kan ikke se noget der. Jeg snakker ikke om automatisk
tænd/sluk. Jeg snakker om at jeg manuelt trykker en knap og så er der
lys on/off.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad