Sorte rande
Fra : Niels

Dato : 16-09-09 09:00

Jeg har fået en mail fra en kammerat:

"jeg skulle forsøger at indspille nogle handlinger på computeren til
majbritt og faldt over automator.
det rodede jeg så lidt rundt, men mener ikke jeg lavede ulykker.
efterfølgende, og det kan være en tilfældighed, er der sorte rammer
her og der (se skærmdump)
hvordan får jeg slukket for det kolort, for det bliver man sgu da
idiot af..."

http://www.kvaern.com/

Det kan jeg ikke hjælpe ham med. Er der nogen her, der kan?

P.f.t.

--
Niels

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-09-09 16:22

Niels <nboegh@gmail.com> wrote:

> [...]
> idiot af..."
>
> http://www.kvaern.com/
>
> Det kan jeg ikke hjælpe ham med. Er der nogen her, der kan?

der er slået noget universel adgang til ... system indstillinger ->
universel adgang .. slå vioce over fra

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 17-09-09 13:58

> der er slået noget universel adgang til ... system indstillinger ->
> universel adgang .. slå vioce over fra
>
> /thomas

Imponerende, at du kan decifrere den ovenstående tekst, for som jeg
læser og forstår budskabet, er drengens problem, at der er sorte rammer
på billedet, han har lagt på URL´en.

Det er der så ikke, og det lærer vi af:

Afsenderen har problemet og står med aben, hvis modtageren ikke fatter
en brik.

Så er det vist på plads

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-09-09 14:24

> [...]
>
> Det er der så ikke, og det lærer vi af:
>
> Afsenderen har problemet og står med aben, hvis modtageren ikke fatter

Jeg tror nu mere at det indhold der var på siden før ikke er der mere
.... det var nemlig et screenshot med fejlen tydeligt vist ...

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 17-09-09 15:09

> Jeg tror nu mere at det indhold der var på siden før ikke er der mere
> ... det var nemlig et screenshot med fejlen tydeligt vist ...

> /thomas

Nåeh - så 24 timer er for længe at vente?

Tjaeh - så kan man vel heller ikke forvente hjælp, tsk, tsk...

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Niels

Dato : 16-09-09 09:30

> der er slået noget universel adgang til ... system indstillinger ->
> universel adgang .. slå vioce over fra
>
> /thomas

Takker og bukker.

--
Niels

Fra : Morten Lind

Dato : 17-09-09 13:49

> [...]

> idiot af..."
>
> http://www.kvaern.com/
>
> Det kan jeg ikke hjælpe ham med. Er der nogen her, der kan?

Hvor er der sorte rammer?

M.
--
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst.[ML].

Fra : Niels

Dato : 17-09-09 14:09

On Sep 17, 4:09 pm, mortenl...@gmail.com (Morten Lind) wrote:

> Nåeh - så 24 timer er for længe at vente?
>
> Tjaeh - så kan man vel heller ikke forvente hjælp, tsk, tsk...

Ca. 24 timer inden du skrev dette, havde jeg fået venlig hjælp fra
Thomas og pænt takket for den. Hvad er det du piber over?

--
Niels

Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-09-09 21:16

Niels <nboegh@gmail.com> wrote:

> Ca. 24 timer inden du skrev dette, havde jeg fået venlig hjælp fra
> Thomas og pænt takket for den. Hvad er det du piber over?

At slå "Voice over" giver sorte rammer omkring det som oplæses.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini