Fejl 10810
Fra : tranebær

Dato : 14-09-09 12:21

Har , efter opgrd. til Snow Leopard, haft denne oplevelse:
Forsøger at skubbe disk ud, men får "badebold", efter nogen ventetid
forsøger jeg med Alt-cmd-esc, nu kan jeg konstaterer at Finder ikke
svarer, prøver at starte igen (Finder), men får til dette "fejl 10810"
og intet sker. Jeg kan tilsyneladende åbne Docken og her åbne prog.
men ikke Finder, hver jeg forsøge får jeg fejl 10810.
Efter genstart kommer jeg atter ind i Finder og alt ser normalt ud
igen, kender nogen noget til dette problem...??

Mvh
JA

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-09-09 05:16

tranebær <gogjand@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Efter genstart kommer jeg atter ind i Finder og alt ser normalt ud
> igen, kender nogen noget til dette problem...??

Har du noget 3. parts software kørende når det sker ?

/thomas

Fra : tranebær

Dato : 15-09-09 00:31

On 15 Sep., 06:16, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Har du noget 3. parts software kørende når det sker ?
>
> /thomas

Ja, se nu spørger du noget jeg ikke kan huske. Normalt er man jo ikke
opmærksom på, hvad der er åbnet i forskellige situationer, så jeg ved
ikke , hvad der var åbent ..??
Det eneste 3. parts software jeg kan komme på skulle være åbent den
aften, kunne være Light Room 2.4 ellers ..??

mvh
JA