slette konto i Mail
Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-09-09 18:40

Jeg kan ikke finde ud af at slette en konto i Mail, selvom jeg synes,
jeg har kigget mig godt omkring.

Kan nogen hjælpe?

Hans

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 09-09-09 18:43

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Jeg kan ikke finde ud af at slette en konto i Mail, selvom jeg synes,
> jeg har kigget mig godt omkring.
>
> Kan nogen hjælpe?
>
> Hans

Har du prøvet med knappen med "-" nedenunder listen med konti i mails
indstillinger?

Mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-09-09 18:48

Kaj Christiansen skrev:

> Har du prøvet med knappen med "-" nedenunder listen med konti i mails
> indstillinger?
>
> Mvh.
> Kaj.

Det var dælme hurtigt svar, og det hjalp! Jeg har ikke helt vænnet mig
til de specielle funktioner i Mac endnu!

Hans

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-09-09 20:20

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> Det var dælme hurtigt svar, og det hjalp! Jeg har ikke helt vænnet mig
> til de specielle funktioner i Mac endnu!

bare husk at når du sletter en pop3 konto så sletter den også tilhørende
ind- ud- og sendt- bakker

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-09-09 21:31

Thomas von Hassel skrev:

> bare husk at når du sletter en pop3 konto så sletter den også tilhørende
> ind- ud- og sendt- bakker
>

> /thomas

det gættede jeg, og det var ok, da jeg har et andet mailprogram, jeg er
mere bekendt med, Mozilla Thunderbird. Jeg er bare i gang med at øve mig
i Mac'ens egne programmer.

Hans

Fra : Michael Horn

Dato : 09-09-09 21:48

> bare husk at når du sletter en pop3 konto så sletter den også tilhørende
> ind- ud- og sendt- bakker
>

> /thomas

Jo, men hvis man kopiere sent og indkomne til "local" folder, så gemmes
de i ~/library/mail mappen som em pop-....mbox, som igen er mulig at
reimportere

Michael Horn

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-09-09 21:51

Michael Horn skrev:

> Jo, men hvis man kopiere sent og indkomne til "local" folder, så gemmes
> de i ~/library/mail mappen som em pop-....mbox, som igen er mulig at
> reimportere

Det må jeg lige kigge på ...