Så er "Safari-webcentret" oppe og køre!:-)~
Fra : Lyrik

Dato : 04-09-09 08:44

En glad, glad, mand!.-))) Se centret for fuld udblæsning:
http://luen.dk/safaricenter.mov

Er det ikke bare hyper-moderne?))

Kommentarer er velkomne! Skulle der falde bare en enkelt positiv
bemærkning vil den falde på et tørt sted. Et knastørt sted!))

Fra : Palle

Dato : 04-09-09 18:05

On 2009-09-04 16:44:29 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com> said:

> [...]
>
> Kommentarer er velkomne! Skulle der falde bare en enkelt positiv
> bemærkning vil den falde på et tørt sted. Et knastørt sted!))

Synes web-centeret er irriterende. Afslører jo, overfor konen,
eventuelle underlødigheder som browseren "tilfældigt" har besøgt

Men men... Trods en lidt langsom gennemgang fik jeg dog alligevel en
ting ud af din minutiøse gennemgang. Nemlig knappenålene som faktisk
får web-centeret til at blive brugbart igen.

Ja ja... Den får en chance til.

Det var da relativt positivt.

--
Palle

Fra : Jens Erik Bech

Dato : 04-09-09 18:35

"Palle" <devnull@invalid.invalid> skrev i meddelelsen

> Synes web-centeret er irriterende. Afslører jo, overfor konen, eventuelle
> underlødigheder som browseren "tilfældigt" har besøgt
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du bliver alligevel afsløret på lugten!

> [...]
> ud af din minutiøse gennemgang. Nemlig knappenålene som faktisk får
> web-centeret til at blive brugbart igen.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Langsommeligheden ligger i mit væsen og er svær at redigere ud. Når jeg
spadserer, så slentrer jeg med masser af god tid, mens folk har skifet
barnevognene ud med kondi-racer-barnevogne og spæner forbi i alle retninger!

Jeg kan dårligt følge dem med øjnene kan jeg godt indrømme!
Men tak for de blomster der faldt ud af dine lommer på kondituren!

Hilsen
Jens

Fra : Palle

Dato : 04-09-09 20:13

On 2009-09-04 19:35:24 +0200, "Jens Erik Bech" <lyrik@live.dk> said:

> Du bliver alligevel afsløret på lugten!

Du lyder som en mand som taler af erfaring??

Og når det er sagt så synes jeg vi skal lukke den her

> [...]
> spadserer, så slentrer jeg med masser af god tid, mens folk har skifet
> barnevognene ud med kondi-racer-barnevogne og spæner forbi i alle

Det er jo en menneskelig egenskab. Fair nok. Bare du ikke få job som
fodbold kommentator

> Jeg kan dårligt følge dem med øjnene kan jeg godt indrømme!
> Men tak for de blomster der faldt ud af dine lommer på kondituren!

Det er fredag, Jeg strør roser omkring allevegne.

--
Palle

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 05-09-09 16:31

Palle <devnull@invalid.invalid> wrote:

> [...]
> ting ud af din minutiøse gennemgang. Nemlig knappenålene som faktisk
> får web-centeret til at blive brugbart igen.

Jeg har bogmærkelisten som startside i Safari. Jeg gør meget ud af at
holde orden på mine bogmærker og sætte dem ind i kategorier og
underkategorier. Jeg har ikke rigtig været opmærksom på Topsites før.
Derfor sender jeg en varm tak for din gennemgang.

Da det jo netop ikke er en sportskamp, du skal præsentere, er det en
unfair og irrelevant sammenligning. Din diktion oser af troværdighed.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Steen

Dato : 04-09-09 19:27

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Kommentarer er velkomne! Skulle der falde bare en enkelt positiv
> bemærkning vil den falde på et tørt sted. Et knastørt sted!))

Jeg bruger Top Sites som startside, og GoogleGroups som et sted jeg
samler mine grupper...hvis jeg skulle få lyst til at læse tilbage.
--
Steen

Fra : Lyrik

Dato : 04-09-09 14:52

On 4 Sep., 21:13, Palle <devn...@invalid.invalid> wrote:

> Det er jo en menneskelig egenskab. Fair nok. Bare du ikke få job som
> fodbold kommentator
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Du har mere ret end du kan forestille dig!))

Jeg blev engang udtaget til at være dommer for nogle Baptister på
udflugt. Det var fodbold og det var menighedsrådet imod bænkevarmerne!

Det gik så vildt for sig at jeg overså mål!

Jeg blev buet ud af bænkeslænget!)) Så "Yup! Du har ret! jeg har
aldrig nærmet mig den slags siden!

Hilsen
Jens

Fra : Palle

Dato : 04-09-09 22:25

On 2009-09-04 22:52:22 +0200, Lyrik <jenserikbech@gmail.com> said:

> Jeg blev engang udtaget til at være dommer for nogle Baptister på
> udflugt. Det var fodbold og det var menighedsrådet imod bænkevarmerne!

Seriøst?!

--
Palle

Fra : Lyrik

Dato : 04-09-09 15:42

On 4 Sep., 23:24, Palle <devn...@invalid.invalid> wrote:

> Seriøst?!
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja for jeg havde frekventeret deres kirke på Odinsvej i Lyngby. De er
hyggelige mennesker og går mere op i udflugter, end i teologi!
Så når man kom der, så blev man inviteret med. Det var en lejrskole-
ting.
Der var overnatning og så var der sådan noget BS-Christiansen-agtigt
samvær. Deriblandt fodbold.
Jeg anede ikke hvad jeg gik ind til. Jeg kunne slet ikke holde øje med
bolden, så langsom var jeg. Menigheden fik mål mod lederne, men jeg så
det ikke! De råbte at der var mål! Men jeg havde godt nok set bolden i
målets retning, men jeg nåede ikke at se den i nettet, hvilket alle de
andre havde set!))

Jeg var en big blopper! Jeg var fiaskoernes fiasko! Jeg forårsagede at
lederne vandt! Det havde jeg været en lille smule indstillet på, da
jeg entrede banen, at det nok var meningen at det skulle ende med. Men
der tog jeg fejl! De var mere til fair play! cheers "bapserne!"
Det var anderledes end det jeg før havde prøvet hos JV. Der skulle
lederne altid vinde og have ret!))

Hilsen
Jens

Fra : Lyrik

Dato : 05-09-09 17:54

On 5 Sep., 17:30, ossm...@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) wrote:

Din diktion oser af troværdighed.
Tak skal du have Ove. Jeg prøver at være det.

Hilsen
Jens