Windows VNC klient der forstår Bonjour?
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-09-09 10:48

Jeg har en sjov lille opgave, hvor jeg egentlig godt kunne tænke mig at
få samme funktionalitet under Windows som med Chicken of the VNC, som
får oversigten over Remote Desktop Mac'er via Bonjour.

Er der nogen der har set en Windows VNC klient som fungerer ok på denne
måde. Det er ikke mod Mac'er, men jeg vil gerne have det virker på
samme måde :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-09-09 10:55

> [...]
>
> Er der nogen der har set en Windows VNC klient som fungerer ok på denne
> måde. Det er ikke mod Mac'er, men jeg vil gerne have det virker på

Det kræver jo at vnc serveren også annocerer sig selv via bonjour ... og
jeg er ikke stødt på nogen der gør ...

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-09-09 12:47

Thomas von Hassel skrev:

> Det kræver jo at vnc serveren også annocerer sig selv via bonjour ... og
> jeg er ikke stødt på nogen der gør ...

Jow jow, men den ende styrer jeg :)

Det var klienter jeg var interesseret i