Wall-E
Fra : Steen

Dato : 03-09-09 07:17

Jeg så Wall-E på Blu-ray i går aftes.
Jeg er sikker på at den lille robot, flere gange lød som når Mac OS X
starter op. Det var da meget sjovt. Nogen der har set den?

--
Steen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-09-09 07:22

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Jeg så Wall-E på Blu-ray i går aftes.
> Jeg er sikker på at den lille robot, flere gange lød som når Mac OS X
> starter op. Det var da meget sjovt. Nogen der har set den?

jep .. Pixar er et Steve Jobs foretagende så der er masser af Mac
referencer i de fleste film ...

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 03-09-09 06:36

On 3 Sep., 08:16, isteen+use...@gmail.com (Steen) wrote:
> Jeg så Wall-E på Blu-ray i går aftes.
> Jeg er sikker på at den lille robot, flere gange lød som når Mac OS X
> starter op. Det var da meget sjovt. Nogen der har set den?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ja jeg har haft fornøjelsen af en p....kopi. You can't have them all..

Hilsen
jens

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-09-09 16:11

Steen skrev:
> Jeg så Wall-E på Blu-ray i går aftes.
> Jeg er sikker på at den lille robot, flere gange lød som når Mac OS X
> starter op. Det var da meget sjovt. Nogen der har set den?

Pixar har lavet filmen. Du ved godt hvem der er Überboss for Pixar, ikke?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-09-09 16:15

> Pixar har lavet filmen. Du ved godt hvem der er Überboss for Pixar, ikke?

var ...

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 03-09-09 16:54

Thomas von Hassel skrev:

> var ...

Nåja, nu er han bare den største aktionær i bestyrelsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-09-09 17:08

> Nåja, nu er han bare den største aktionær i bestyrelsen

ja for Disney ... men de har som regel ikke så meget fingeren på pulsen

/thomas

Fra : Esben

Dato : 03-09-09 22:36

> ja for Disney ... men de har som regel ikke så meget fingeren på pulsen

Nej, og nu har det købt Marvel - det tegner ikke godt... Men håber
Marvel kan få gavn af en stor pengekasse..?!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad