PubSubAgent ?
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 30-08-09 22:54

hvad søren er det. Fik for få minutter siden en meddelelse om, at nu
havde det kvittet og jeg kunne sende en medd. til Apple.

Men hvad er det? Spotlight kan ikke finde det.

--
v.h. Mich

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-08-09 23:36

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> hvad søren er det. Fik for få minutter siden en meddelelse om, at nu
> havde det kvittet og jeg kunne sende en medd. til Apple.
>
> Men hvad er det? Spotlight kan ikke finde det.

Mich. for hunde, som vi siger i Esbjerg. Har du ikke Google? Jeg sidder
her og stener med en flaske gin og tonic, og så spørger du om sådan
noget.

<http://www.macworld.com/article/132910/2008/04/pubsubagent.html>

Jeg håber godt nok, du har bestil Snow Leopard, så vi kan få ordnet alle
de bugs
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 30-08-09 23:48

> Mich. for hunde, som vi siger i Esbjerg.
Det siger man nu altså osse i andre dele af landet

>Har du ikke Google? Jeg sidder
> her og stener med en flaske gin og tonic, og så spørger du om sådan
> noget.

Det lyder da godt, Bombay Saphire? Sten du bare videre, jeg er i proces
med at knuse sten (nyresten) og det er jo noget ganske andet. Men se mit
seneste indlæg.
Den ombyttede fon virker nu OK, men det har kostet meget tid i telefonen
med Telia, som jeg synes er nogle skvaddermikler. Pludselig havde jeg et
12 timer abb., men ingen 3G, og pludselig heller ikke Edge. Så giver en
2. generation iPhone med iOn jo ikke meget mening, vel? Der har været
meget kludder og meget tidsspilde med mit engagement med Telia,
desværre.

> <http://www.macworld.com/article/132910/2008/04/pubsubagent.html>
>
> Jeg håber godt nok, du har bestil Snow Leopard, så vi kan få ordnet alle
> de bugs

Nej, det har jeg ikke. Alle de der kattedyr forvirrer mig en smule. Min
gamle tiBook med alt for få RAM og Tiger virker perfekt, men den er
langsom. Også meget langsom.
Den lille sorte MB virker fint - næsten perfekt - med Leopard og 2 MB
RAM, så jeg tæsker lige katten lidt. Nå, nej, det hedder vel klapper
hesten?

Så kan du gå i kælderen og banke løs på siklen?

--
v.h. Mich

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-08-09 14:58

> Det lyder da godt, Bombay Saphire? Sten du bare videre, jeg er i proces
> med at knuse sten (nyresten) og det er jo noget ganske andet. Men se mit
> seneste indlæg.

Det er nu kun en Gordons fra Netto. Faktisk har jeg afrimet fryser i
dag, og efter nogle timer dukkede flasken frem fra isen. Det er de mest
utrolige ting, man kan finde i sådan en fryser. Og det er utroligt, så
stor den er blevet nu.

> [...]
> 2. generation iPhone med iOn jo ikke meget mening, vel? Der har været
> meget kludder og meget tidsspilde med mit engagement med Telia,

Det er godt, at den virker. Vi havde ingen problemer med at få byttet
min kones revnede hvide iPhone hos Telia. Bortset fra, at det tog nogle
uger.

> Nej, det har jeg ikke. Alle de der kattedyr forvirrer mig en smule. Min
> gamle tiBook med alt for få RAM og Tiger virker perfekt, men den er
> langsom. Også meget langsom.

Ja, det er mærkeligt, som computere bliver langsomme med tiden. Det er
ligesom racercykler, der bliver bløde i stellet.

> [...]
> hesten?
>
> Så kan du gå i kælderen og banke løs på siklen?

Bare jeg slipper for at slå græsset. Der ligger nemlig dræbersnegle på
lur.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-08-09 15:03

> Bare jeg slipper for at slå græsset. Der ligger nemlig dræbersnegle på
> lur.

du skal da bare have sådan en fætter her:

<http://www.husqvarna.skov-have.dk/node1817.aspx?nid=141656&pid=56872>

Fra : Morten Lind

Dato : 31-08-09 15:56

> du skal da bare have sådan en fætter her:
>
> <http://www.husqvarna.skov-have.dk/node1817.aspx?nid=141656&pid=56872>

Hæ, kr.: 23,000,- for ikke at få motion, for ikke at få lov at dufte til
græsset, for ikke at få lyst til et par kolde pilsnere, for ikke at have
en times fred for sig selv, for ikke stolt at kunne sige: "Jeg er
færdig".

He, he.....

M., der overfor Thorbjørn pointerer, at det _ikke_ er brok, hvilket alt
andet heller ikke er ) Jeg beklager mig aldrig - jeg har holdninger

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-08-09 16:09

> [...]
>
> M., der overfor Thorbjørn pointerer, at det _ikke_ er brok, hvilket alt
> andet heller ikke er ) Jeg beklager mig aldrig - jeg har holdninger

Der er jo nogen der bare ikke har tid og/eller ikke får sig nosset
sammen til at slå græsset som tit det kræves ... :)

Jeg nøjes med min havetraktor .. ingen motion, men frisk luft

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-08-09 22:22

Morten Lind skrev:

> [...]
> græsset, for ikke at få lyst til et par kolde pilsnere, for ikke at have
> en times fred for sig selv, for ikke stolt at kunne sige: "Jeg er

Øh, bruger du en neglesaks, eller hva. Benzinslugende larmekasser er
vist mere almindelige, og der er det ret svært at snakke om "en times
fred.".

> He, he.....
>
> M., der overfor Thorbjørn pointerer, at det _ikke_ er brok, hvilket alt
> andet heller ikke er ) Jeg beklager mig aldrig - jeg har holdninger

Nåja. Desuden kan brok kureres. Navlebrok altså...

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-08-09 21:37

> du skal da bare have sådan en fætter her:
>
> <http://www.husqvarna.skov-have.dk/node1817.aspx?nid=141656&pid=56872>

Vældig smart, men det er vist lidt for meget til vores frimærke af en
plæne. Vi har også to plæner foruden græs på begge sider af fortovet.
Det gør nok en automatisk plæneklipper mindre egnet.
Ellers sjovt, du foreslår en Husqvarna. De er jo ikke så
almindelige, men faktisk har vi to. Den ene købte mine forældre i 1964,
da de fik hus. Den har kun fire knive, som de havde dengang, og dækkene
er begyndt at revne. Den fungerer ellers fint. Den anden stod i garagen
på grunden, hvor vi byggede vores hus i 2001. Jeg vil skyde på, at den
er fra 70'erne. Den virker såmænd også fint. Jeg har egentlig altid
drømt om at købe en Gudenaa, der var plæneklippernes ukronede konge, da
jeg var barn. Desværre har vi nogle bede med knust granit, som altid
finder vej ud på plænen. Jeg synes næsten, det er synd at udsætte en ny
plæneklipper for alle de småsten.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 31-08-09 23:09

> [...]
> dag, og efter nogle timer dukkede flasken frem fra isen. Det er de mest
> utrolige ting, man kan finde i sådan en fryser. Og det er utroligt, så

Du skulle nu prøve Bombay, den kan fås på tilbud ned til ca. kr. 110,-
Den er markant bedre og med den rette Tonic smager det jo dejligt. Der
noget helt dejligt ved traditionen med en sen eftermiddagdrink som
aperitif. Mens maden syder og steger i køkkenet en fredag eller lørdag.
Den amerikanske måde med flere stive G and T før middagen bryder jeg mig
ikke om, især ikke fordi mange amerikanske værter kun serverer vand til
maden.

Iøvrigt: gin i fryseren er da noget af en dødssynd? Man køler den en
smule ned med en isterning eller køleskabskold Tonic. Smagsstofferne
skulle da gerne være markante, ikke? Den eneste snaps jeg virkelig godt
kan lide er Premiera Andersson (Linje går osse an) skal helst have
stuetemperatur, men fruen mener, at den skal være kold. Den bor så i
køleskabet, men i fryseren kommer den aldrig ! Det er jo ikke
størrelsen, mne gørelsen (smagen), der gør det !

> Ja, det er mærkeligt, som computere bliver langsomme med tiden. Det er
> ligesom racercykler, der bliver bløde i stellet.

Får sikler en art knogleskørhed?

> Bare jeg slipper for at slå græsset. Der ligger nemlig dræbersnegle på
> lur.

Hold da op, du er da alt for hurtig for dem, eller?

--
v.h. Mich

Fra : Flemming Rubini

Dato : 31-08-09 13:53

> Mich. for hunde, som vi siger i Esbjerg. Har du ikke Google? Jeg sidder
> her og stener med en flaske gin og tonic, og så spørger du om sådan
> noget.

Ah ha ha. Jeg er vild med House pt. ....

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 30-08-09 23:37

Mich. Ottosen <cykelstativ@invalid.dk> wrote:

> hvad søren er det. Fik for få minutter siden en meddelelse om, at nu
> havde det kvittet og jeg kunne sende en medd. til Apple.
>
> Men hvad er det? Spotlight kan ikke finde det.

Undskyld, at jeg har ulejliget jer.

Jeg har googlet og fundet ud af, at det er noget med iPhone og MobilMe.
Som jeg så ikke bruger.

Altså afmelding af forespørgsel og undskyld igen.

--
v.h. Mich

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-08-09 23:40

Mich. Ottosen wrote:

> Undskyld, at jeg har ulejliget jer.
>
> Jeg har googlet og fundet ud af, at det er noget med iPhone og MobilMe.
> Som jeg så ikke bruger.
>
> Altså afmelding af forespørgsel og undskyld igen.

Hvorfor dog det? - Henrik skal da ha' noget bedre at tage sig til end at
kæwe den.

mvh. Erik Richard

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-08-09 23:44

> Hvorfor dog det? - Henrik skal da ha' noget bedre at tage sig til end at
> kæwe den.

Det eneste bedre er vist at sove. Jeg skal vist forestille at være på
arbejde i morgen. Jeg kom bare til at se Taggert i fjernsynet og så en
eller anden udsendelse om en gammmel kriminalsag. Sover I aldrig?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 31-08-09 00:01

> Det eneste bedre er vist at sove. Jeg skal vist forestille at være på
> arbejde i morgen. Jeg kom bare til at se Taggert i fjernsynet og så en
> eller anden udsendelse om en gammmel kriminalsag. Sover I aldrig?

Jo, jeg gør. Når underholdnigen er slut. Og det er ikke oldgamle
Taggertudsendelser, jeg mener.

--
v.h. Mich

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 31-08-09 00:06

Henrik Münster wrote:

> Det eneste bedre er vist at sove. Jeg skal vist forestille at være på
> arbejde i morgen. Jeg kom bare til at se Taggert i fjernsynet og så en
> eller anden udsendelse om en gammmel kriminalsag. Sover I aldrig?

Jow da...en gang imellem. - Jeg holder bare pause lige nu. - Har et
program, der skal være færdigoversat inden i morgen tidlig.

mvh. Erik Richard