Reparation af kensington i Danmark?
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-08-09 22:58

Nogen, der véd, hvem eller hvor man kan få repareret en Kensington
ExpertMouse Pro i Danmark? - Humac vil ikke.

Jeg har fået fat i yderligere en ExpertMouse Pro, men der er problemer
med den ene rulle, så den ikke kan flytte op/ned - kun sideværds. Og jeg
vil megagerne have den repareret, hvis det er muligt, da modellen er
udgået, og den nye Expert Mouse Optical ikke har de 6 ekstra 'Direct
Launch' kanpper...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-08-09 07:11

> [...]
> vil megagerne have den repareret, hvis det er muligt, da modellen er
> udgået, og den nye Expert Mouse Optical ikke har de 6 ekstra 'Direct

Du kan tage fat i f.eks. Dustin .. de er dansk distribtør for Kensington
og må vel vide nogen der kan reparere på skidtet ..

/thomas

Fra : Karl Antz

Dato : 29-08-09 12:19

> Du kan tage fat i f.eks. Dustin .. de er dansk distribtør for Kensington
> og må vel vide nogen der kan reparere på skidtet ..
>

> /thomas

Havde samme problem på min expertmouse - skilte den ad og støvsugede
den, og nu fungerer alle hjulene igen perfekt.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-08-09 12:28

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> Havde samme problem på min expertmouse - skilte den ad og støvsugede
> den, og nu fungerer alle hjulene igen perfekt.

ja det er selvfølgelig en anden løsning ... den er også billig ... hvis
man altså ikek har 10 tommelfingre ..

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-08-09 14:00

Thomas von Hassel wrote:

> ja det er selvfølgelig en anden løsning ... den er også billig ... hvis
> man altså ikek har 10 tommelfingre ..

Eller mangler de glugger, der også skal til..-)

mvh. Erik Richard

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-08-09 13:57

Karl Antz wrote:

> Havde samme problem på min expertmouse - skilte den ad og støvsugede
> den, og nu fungerer alle hjulene igen perfekt.

OK, men så skal jeg ha' fat i en fyr med lidt bedre øjne end mig selv.
Den slags pilleri afholder jeg mig fra.

I øvrigt en skam, de har ladet den model udgå. Det er nok den bedste
trackball nogensinde... Godt nok får den nye store Blade Trackball
rigtig fine anmeldelser, men jeg tør ikke bare investere 13-1400kr.,
hvis den ikke virker til mit brug...

mvh. Erik Richard