Web bank problemer....
Fra : Anna Margrethe Ander~

Dato : 28-08-09 15:06

Hej

Jeg kan ikke logge på webbank fra hverken Firefox eller Safari nu ;-(

Jeg kommer godt nok frem til login siden og java scriptet loader fint
ser det ud til, men jeg kan ikke få lov til at skrive mit password.
Feltet tager ikke imod tegn. Safari har haft problemet i længe, men
Firefox har fungeret fint ind til sidste opdatering.

Er der nogen der har en anelse om hvad der er galt?

På forhånd tak
Anna

--

MB Pro 15", Time machine, iPhone, iPod Photo 60 GB, iPod Nano, iPod
shuffle, Airport express

--
MSN: anna.public @ mac . com
AOL chat: annabassand

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-08-09 15:22

Anna Margrethe Andersen <noname@noone.com> wrote:

> [...]
> Firefox har fungeret fint ind til sidste opdatering.
>
> Er der nogen der har en anelse om hvad der er galt?

Hos mig er det nok at klikke på brugeren som om man vil skifte den,
hvorefter feltet til kodeordet er skrivbart igen. Eventuelt i
kombination med genindlæsning af siden.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Anna Margrethe Ander~

Dato : 28-08-09 15:43

On 2009-08-28 16:22:25 +0200, 012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) said:

> Hos mig er det nok at klikke på brugeren som om man vil skifte den,
> hvorefter feltet til kodeordet er skrivbart igen. Eventuelt i
> kombination med genindlæsning af siden.

Super... Tak for hjælpen. Det virker åbenbart også her... håber at de
snart for fixet den bug

God weekend
Anna

Fra : Steen

Dato : 28-08-09 22:31

> [...]

> Firefox har fungeret fint ind til sidste opdatering.
>
> Er der nogen der har en anelse om hvad der er galt?

Min bank (Østjysk Bank) har også haft gevaldige problemer, siden jeg
opdaterede til nyeste Safari. Firefox crasher også.
Jeg har haft fat i bankens support, som ikke umiddelbart kunne hjælpe
--
Steen

Fra : Per Rønne

Dato : 29-08-09 08:22

Anna Margrethe Andersen <noname@noone.com> wrote:

> Jeg kan ikke logge på webbank fra hverken Firefox eller Safari nu ;-(

Måske skulle du lige angive hvilken bank du bruger ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 29-08-09 09:05

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Måske skulle du lige angive hvilken bank du bruger ...

Ligemeget nu, ikke sandt? Problemet er løst for sytten en halv time
siden

M.

Fra : Anna Margrethe Ander~

Dato : 29-08-09 18:25

On 2009-08-29 09:22:04 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> Måske skulle du lige angive hvilken bank du bruger ...

Det er Vestjysk bank, men gennem Bankernes EDB central så der må være
rigtig mange andre der har samme problem idet rigtig mange banker
anvender samme logon script (eller hvad man nu skal kalde det)...

Problemet er løst midlertidigt, men jeg håber godt nok at Apple snart
får løst problemet helt, så man ikke skal reloade eller klikke i
brugernavn feltet - det forventer man jo ikke af en mac ... det stiller
mig i et dårligt lys blandt PC brugere - og det kan vi jo ikke have vel
*GG*

Anna

Fra : Per Rønne

Dato : 29-08-09 19:00

> [...]

> rigtig mange andre der har samme problem idet rigtig mange banker
> anvender samme logon script (eller hvad man nu skal kalde det)...

Godt, jeg bruger Danske Bank, og her er jeg så nødt til at bruge Safari,
da FireFox ikke giver mig mulighed for at indtaste et løsen et bestemt
sted ...

> [...]
> brugernavn feltet - det forventer man jo ikke af en mac ... det stiller
> mig i et dårligt lys blandt PC brugere - og det kan vi jo ikke have vel

Problemet kan sagtens ligge i Bankernes EDB-central, som bruges af de
forskellige småbanker.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-08-09 21:08

In article <1j5878g.4s19ujmlbcafN%per@RQNNE.invalid>, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
> sted ...

> Problemet kan sagtens ligge i Bankernes EDB-central, som bruges af de

Jeg bruger eik bank, og der foregår login igennem bec.dk - og der er ingen problemer,
hverken med Safari eller Firefox.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen