SMS via mac og mobil
Fra : Michael Horn

Dato : 22-08-09 13:16

Hej NG

I ved at da OSX gik fra 10.4 mistede vi den fine sms funktion, som var
indbygget i address book.

Jeg har ledt rundt på nettet efter et alternativ og fandt denne:
BluetoothElite: http://mirasoftware.com/BPE2/
Det er en meget udvidet sms/tele funktion, som er lidt overkill til mit
behov, koster 24,95$

Men jeg havde dog på et tidpunkt en anden application, som havde et
lille grønt interface, hvor man via et meget simpelt vindue kunne
indtaste et nummer (Den havde også fat i address book, da man kun
behøvede at skrive de første tal hvorefter den kom med forslag) og tekst
og så afsende..

Nu kan jeg bare ikke huske hvad den hed? Hilfe bitte!

Michael Horn

Fra : Niller

Dato : 22-08-09 06:52

On 22 Aug., 14:15, brmh...@skalfjernesgmail.com (Michael Horn) wrote:
> [...]
> og så afsende..
>
> Nu kan jeg bare ikke huske hvad den hed? Hilfe bitte!

Du skal bare være lidt smart min ven. Du skal bare hive Appcleaner ned
( den er GRATIS ) og når så den 14 dages prøve periode på
bluetoothelite udløber så ned med programmet i Appcleaner og
installere bluetoothelite igen ( det tager 1 min. ) OG så har du jo
sparet 258 kr. - Virker forøvrigt men mange programmer at gøre det på
den måde.... )

Nils

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-08-09 15:12

Niller <nilsba@gmail.com> wrote:

> [...]
> installere bluetoothelite igen ( det tager 1 min. ) OG så har du jo
> sparet 258 kr. - Virker forøvrigt men mange programmer at gøre det på

Jeg bemærkede lige at hvis man lader Appcleaner gøre hvad den er skabt
til, så vil en sletning af en specifik gammel VLC installation medføre,
at hele VLS preference-mappen ryger med ud. Den indeholder også nye
preferencer til senest opdaterede versioner af samme. Det er vel ikke
knap så godt?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 22-08-09 16:02

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> [...]
> at hele VLS preference-mappen ryger med ud. Den indeholder også nye
> preferencer til senest opdaterede versioner af samme. Det er vel ikke

.... ikke vls men VLC ryger ud. Jeg skriver ægte blindskrift, ser ikke
hvad jeg selv skriver.

Vi har tidligere haft en snak om at Windows især, er afhængig af alle
mulige filer som igen kaldes af alle mulige andre tilknyttede
applikationer. Det er vel derfor lidt halsløs gerning at slippe en
"cleaner" på uordnen, især når jeg netop tester dette forhold og finder
ovenstående?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Morten Lind

Dato : 22-08-09 16:14

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> ... ikke vls men VLC ryger ud. Jeg skriver ægte blindskrift, ser ikke
> hvad jeg selv skriver.

Ser man tydeligt, hæ, hæ...

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-08-09 15:39

> [...]

> installere bluetoothelite igen ( det tager 1 min. ) OG så har du jo
> sparet 258 kr. - Virker forøvrigt men mange programmer at gøre det på

ja .. og det er også fair for udvilkerne at du fortæller hvordan man kan
snyde sig til frugterne af deres arbejde ...

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-08-09 17:14

Thomas von Hassel skrev:

> ja .. og det er også fair for udvilkerne at du fortæller hvordan man kan
> snyde sig til frugterne af deres arbejde ...

Tjah. Sender man ikke penge den vej, så holder de nok bare op med at
udvikle på det.

Prøv at spørg OS/2 brugerne hvor sjovt dét er :)

Fra : Lyrik

Dato : 23-08-09 10:30

Den 22.08.2009 kl. 16:39 skrev Thomas von Hassel <thomas@elements.dk>:

> ja .. og det er også fair for udvilkerne at du fortæller hvordan man kan
> snyde sig til frugterne af deres arbejde ...
Ja det er næsten samme frydefulde fornemmelse som at gå på æbleskud i
barndommen ikke?
Nå nej! Det gjorde du jo ikke vel Thomas?

--
Hilsen
Jens Erik Bech