3. parts remote til Macbook?
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-08-09 15:28

Jeg købte ikke en Apple Remote med da jeg anskaffede min Macbbok, så jeg
søger oplysninger om der er nogle 3. parts remotes der virker med DVD
Player.

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-09 15:56

> Jeg købte ikke en Apple Remote med da jeg anskaffede min Macbbok, så jeg
> søger oplysninger om der er nogle 3. parts remotes der virker med DVD
> Player.

du kan jo købe en orginal ?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 18-08-09 16:13

> du kan jo købe en orginal ?

De koster 140 kroner, og så er du fri for bøvl.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-08-09 17:03

Thorbjoern Ravn Andersen <thorbjoern@gmail.com> wrote:

> De koster 140 kroner, og så er du fri for bøvl.

Har du set den anden tråd, hvor vi er flere, der har nogle af Apples
liggende?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 18-08-09 17:06

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Har du set den anden tråd, hvor vi er flere, der har nogle af Apples
> liggende?

Jooo, efterhånden. Burde have vidst at du af alle havde kælderen
proppet med ekstraudstyr du "kom til" at købe :)
--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-08-09 23:53

Thorbjoern Ravn Andersen <thorbjoern@gmail.com> wrote:

> Jooo, efterhånden. Burde have vidst at du af alle havde kælderen
> proppet med ekstraudstyr du "kom til" at købe :)

He-he. Så slem er jeg nu ikke. Jeg køber ikke bare en masse mere eller
mindre tilfældige gadgets. Jeg udvælger mig nogle interesser, men så er
det rigtigt, at jeg godt kan lide, at udstyret er i orden.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-08-09 17:15

> du kan jo købe en orginal ?

Det er åbenbart muligt med Apple TV

<http://support.apple.com/kb/HT3296>

Så spørgsmålet er, er det osse muligt med DVD Player?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 18-08-09 17:19

hlexa@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) writes:

> <http://support.apple.com/kb/HT3296>
>
> Så spørgsmålet er, er det osse muligt med DVD Player?

Lån en APple remote og lær din egen remote hvad den siger når du trykker på tasterne.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...plus...Tubular Bells!"

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-08-09 18:27

Thorbjoern Ravn Andersen <thorbjoern@gmail.com> wrote:

> Lån en APple remote og lær din egen remote hvad den siger når du trykker
> på tasterne.

nemlig .. de er det jeg gør til en mini og et apple tv og en NAD
multiremote

/thomas