Sandberg Webcam meget mørkt ?
Fra : Morten Simonsen

Dato : 01-08-01 15:06

Hejsa, jeg har anskaffet mig et Sandberg USB Webcam, som jeg egentlig er
godt tilfreds med. Men! Efter at have set mange andres webcam, synes jeg at
kunne se, at mit er en del mørkere i billedet end de andre. Jeg har
selvfølgelig prøvet at stille contrast og den slags, og det hjælper da også
lidt, men det er stadig lidt "kunstigt lys" på den måde.

Hvis jeg sætter en eller so halogen lamper til at lyse, kan det blive
rimelig lyst lige der hvor lamperne peger, men alm. stuebelysning bliver
temmelig mærkt, og meget svært at se på cameraet.

Er det kun mig der har det problem/erfaring, er det sandbergs usb webcam
model der ikke er god, eller ER det generalt for alle webcam ?

Venlig Hilsen, Morten