Image-program til MacBook
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-08-09 20:04

Kender I til et program, som kan lave et Image af en Windows7-
partition på en MacBook, så man har mulighed for at boote på et
restore-medie og genindlæse imaget fra f.eks. en ekstern harddisk?

Jeg har i sin tid købt Acronic TrueImage Home 2009, men man kan
ikke boote på dens restore-medie, da den ikke vil kendes ved Mac
OS 10.5.8-partitionen, som også ligger på maskinen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-08-09 20:09

> [...]
> ikke boote på dens restore-medie, da den ikke vil kendes ved Mac
> OS 10.5.8-partitionen, som også ligger på maskinen.

http://twocanoes.com/winclone/

/thomas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-08-09 20:29

Thomas von Hassel skrev:

> http://twocanoes.com/winclone/

Herligt. Tak!

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-08-09 22:47

Thomas von Hassel skrev:

> http://twocanoes.com/winclone/

Men det kræver jo så også, at man kan boote OS X op, hvis man skal
genetablere Windows-partitionen, gør det ikke? Hvad nu, hvis OS X
heller ikke vil starte? (ved godt at det hører til sjældenhederne,
men du ved; livrem og seler :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 19-08-09 23:01

> [...]
> genetablere Windows-partitionen, gør det ikke? Hvad nu, hvis OS X
> heller ikke vil starte? (ved godt at det hører til sjældenhederne,

så har men en extern disk starte fra .. eller en timemachine man kan
køre ind og så restore sin windows partition bagefter ..

/thomas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-08-09 07:14

Thomas von Hassel skrev:

> så har men en extern disk starte fra .. eller en timemachine man
> kan køre ind og så restore sin windows partition bagefter ..

Ja, du har ret. Jeg laver en klon af OS X-partitionen også med CCC
eller lignende.

--
Hilsen
Madsen