open office
Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-08-09 15:57

Som den ny Mac-bruger jeg er, vil jeg spørge om erfaringer med iWorks i
forhold til Open Office. Jeg er vant til at bruge Open Office i både
Windows og Linux, og min 30 dages gratis prøve på iWorks er lige udløbet.

Hans

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-08-09 16:06

Hans Houmøller skrev:
> Som den ny Mac-bruger jeg er, vil jeg spørge om erfaringer med iWorks i
> forhold til Open Office. Jeg er vant til at bruge Open Office i både
> Windows og Linux, og min 30 dages gratis prøve på iWorks er lige udløbet.

Hent dog OpenOffice og brug den. Så kan du overveje så længe.

Fra : Morten Lind

Dato : 09-08-09 16:09

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
> forhold til Open Office. Jeg er vant til at bruge Open Office i både
> Windows og Linux, og min 30 dages gratis prøve på iWorks er lige udløbet.

Er du vant til OpenOffice, kan du lide OpenOffice og har du det bedst
med OpenOffice, så brug OpenOffice.

iWorks er lige til at gå til programmer, men også /meget/ amerikansk i
sine udstrålinger. Skabeloner m.m., men nogle kan jo godt lide den
slags.

M.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-08-09 16:59

Tak for 2 hurtige svar. Jeg havde hentet Open Office og brugt den side
om side med iWorks, men vælger at gøre, som I foreslår: fortsætte med
Open Office.

Jeg spørger om den slags blandt andet, fordi jeg endnu ikke er på helt
sikker grund på Mac, men som skrevet i andre tråde, synes jeg, det er et
godt skifte, jeg har gjort.

Hans

PS! Jeg vender UDEN TVIVL tilbage med spørgsmål om andre programmer, så
bare vent!