Vil en eller anden teste min hjemmeside på~
Fra : Peter

Dato : 01-08-09 10:24

Hej NG!

Jeg var inde på det lokale musikbibliotek som har indtil flere PC'er stående
til lånerne, der i blandt også 3 stk. Mac.

Jeg slog tilfældigt op på min hjemmeside og der var nogle "ting" som ikke
var "som forventet". Browseren var "iGoogle". Er det en speciel Mac-version?

På siderne http://www.morgenmusikken.dk/hvem.htm og
http://www.morgenmusikken.dk/hvordan.htm var der "stor" afstand henover
overskriften, sammenlignet med de øvrige sider. Jeg har nu flyttet indholdet
over på en af de sider som ser "rigtige" ud og overskrevet med samme
fil-navn. Håber problemet er klaret nu.

Et andet problem jeg opdagede var, at man ikke kan bruge hjemmesidens
formular http://www.morgenmusikken.dk/o.htm - Rullemenuerne var ikke
brugbare og jeg husker det også som om at man heller ikke kunne skrive i
tekstfelterne.

Er der en eller anden som vil "teste" det for mig? Har rullemenuen
"Spilletidspunkt" samme bredde nu som "Hvad skal vi spille til"-menuen? Jeg
opdagede at i forhold til Google på en PC, hvor det så "pænt" ud, blev
menuen "Spilletidspunkt" i Google på en Mac meget bredere. Håber min
rettelse er har klaret problemet.

På forhånd tak for hjælpen

hilsen Peter

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-08-09 10:56

Peter <kontakt@morgenmusikken.dk> wrote:

> [...]
> opdagede at i forhold til Google på en PC, hvor det så "pænt" ud, blev
> menuen "Spilletidspunkt" i Google på en Mac meget bredere. Håber min

Nej, formularen fungerer ikke, og jeg formoder at problemet ligger her:

FrontPage generer kode som kun ser ordentligt ud i Internet Explorer til
windows ...

/thomas

Fra : Kurt Brixen

Dato : 01-08-09 12:29

In article <4a7409c6$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> [...]

> formular http://www.morgenmusikken.dk/o.htm - Rullemenuerne var ikke
> brugbare og jeg husker det også som om at man heller ikke kunne skrive i

Rullemenuerne virker, men der kan ikke skrives i felterne.
Firefox 3.5.1 Mac

> [...]
> opdagede at i forhold til Google på en PC, hvor det så "pænt" ud, blev
> menuen "Spilletidspunkt" i Google på en Mac meget bredere. Håber min

De her samme bredde.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Peter

Dato : 01-08-09 20:41

Hej Kurt

> Rullemenuerne virker, men der kan ikke skrives i felterne.
> Firefox 3.5.1 Mac

Jeg prøvede også at installere Firefox. Jeg kunne skrive i felterne hvis jeg
skiftede mellem felterne med tab-tasten ellers ikke. Jeg har ikke nogen idé
om hvorfor man ikke kan sætte curseren ind med musen og skrive, lige som i
IE 7 + 8

Vil du "teste" formularen igen i Firefox + den "normale" Mac browser ?
www.morgenmusikken.dk/formular.htm

På forhånd tak!

Peter